loading
در حال بررسی درخواست شما
من میخواهم همه را شادمان کنم
من میخواهم همه را شادمان کنم

من میخواهم همه را شادمان کنم


 در زمان نتیجه نگرفتن تیم ، شرایط شما چگونه پیش می رود
شرایطم سخت می شود زیرا میخواهم برای باشگاه خوب کار کنم ، میخواهم تماشاگران را خوشحال به خانه بفرستم و وقتی نمیتوانم این مهم را عملی کنم ، طبیعی است که ناراحت می شوم . من تمام زندگی ام را برای موفقیت در فوتبال گذاشته ام و وقتی شکست میخورم زندگی ام در شرایط سختی قرار میگیرد .بی خوابی یکی از مشکلاتی است که وقتی نتیجه نمیگیرید سراغ شما می آید و بین تمام مربی ها مشترک است .وقتی جوان هستید به فکر گرفتن یک عنوان و بردن تمام بازی هایتان هستید اما در واقع بیشتر مربی گری درباره ی عبور کردن از شرایط سخت است ، چیزی که میتواند شما را مربی بهتری کند .

درباره ی احساس هواداران در این باره
 فکر میکنم من میتوانم کمی در این قضیه فاصله بگیرم چون معتقدم طرفداران آرسنال از من به عنوان یک شخص متنفر نیستند ، آن ها از مربی متنفرند که نمیتواند پیروز شود .من تمام زندگی ام را وقف پیروزی در فوتبال کرده ام و میخواهم که برنده باشم .آرسنال یک باشگاه ۳۰ میلیون نفری است  ، من میخواهم همه ی این ۳۰ میلیون را خوشحال کنم ، هدفم این است .

 در زمان نا امیدی ها چه کسی به شما کمک میکند
 افراد زیادی در کنار من هستند ، مردم نباید فکر کنند که در باشگاه آرسنال فقط من هستم که حضور دارم .من تعداد زیادی کمک کنار خودم دارم . تفاوت در باشگاه از زمانی که من آمدم تا الان این است که در حال حاضر حدود ۲۰ نفر همیشه کنار من هستند که من با آن ها صحبت میکنم و نظرشان را می پرسم و در نهایت تصمیم نهایی را میگیرم .در نهایت چیزی که برای باشگاه مهم است نتیجه گیری و بازی کردن یک فوتبال زیبا است .خوشحالم که هنوز اندکی احترام در درون زمین دارم . فوتبال مدرن امروزی به سمت پول و درآمد زایی پیش می رود اما از نظر من فوتبال بیشتر از این ها است . اهمیت نتیجه و برد و باخت در تیمی مانند آرسنال بسیار مهم است اما اینکه چه چیزی در زمین و فوتبالی که تیم بازی می کند اتفاق می افتد هم بسیار مهم است .اعتقاد من بر این است هر چند که دیگر اثری از این عقاید در فوتبال امروزی دیده نمی شود .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰