loading
در حال بررسی درخواست شما
باید شکست‌ها را خاتمه میدادیم...
باید شکست‌ها را خاتمه میدادیم...

باید شکست‌ها را خاتمه میدادیم...

عملکردتان چگونه بود؟
من فکر می کنم که نیمه اول خیلی خوب بودیم، موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. پس از آن در نیمه دوم از سوی حرف به شدت آزار دیدیم ، زیرا از ابتدا تحت فشار بودیم اما ما به خوبی با چیدن درست مهره ها از پس حملات آن ها بر آمدیم. ما با هم بودیم و توانستیم از ضعف دفاع آن ها استفاده کنیم که در نهایت باعث یک پیروزی قانع کننده بود. از مهم ترین نکات این بازی دویستومین کلین شیت چک و سیو یک پنالتی در این بازی بود.


آیا بازی امروز سریع بود؟
من اینطور فکر می کنم که این یک بازی باز بود. در بازی با میلان ما توپ را بازی سریعی را ارائه دادیم و امروز نیز دوباره همان کار را انجام دادیم ، اما در نیمه دوم سرعتمان مقداری کم تر شد . در نیمه دوم خسته تر بودیم و به همین خاطر کمی عقب تر رفتیم من حس میکنم این پیروزی ، پیروزی بزرگی برایمان بود چون مجبور بودیم بخاطر استراحت و چرخش بازیکنان کمی قمار کنیم. من شش تغییر را انجام دادم و می خواستم بعضی از بازیکنان را از مشکلات کوچکی مثل کوشیلنی که از ساق پا مشکل بوجود آمده بود را حفظ کنم. من ریسک نکردم و به رمزی و ویلشر استراحت دادم چون پنج شنبه بازی فیزیکی داشتند. من می خواستم این بازی را کاملا برنده شویم. دشوار بود، اما به طور کلی ما باعث کمتر شدن فشار نظرات منفی بر تیم شد.


آیا شما احساس میکنید که میتوانید از این مکان در جدول بالاتر بیاید ؟
"ما به بازی های بیشتر نیاز داریم. ما یک هفته کابوس وار را داشتیم، بنابراین در کل ما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. ما در راه خوبی قرار گرفتیم.

آیا بازی با میلان میتوانست شما را در شرایط سختی در باشگاه قرار دهد ؟
من نمی دانم نظرات منفی زیادی دارد. این مثل باران در انگلستان می ماند - فهمیدنش آسان است. من نمی دانم که چقدر نظر منفی وجود دارد زیرا من فقط روی کارم تمرکز می کنم. فکر می کنم من نشان داده ام در این 22 سال که می توانم آن را انجام دهم و به نطرات همه احترام می گذارم. من تعهد دارم که بر روی کارم تمرکز کنم.

آیا تعداد نیمکت های خالی شما را نگران می کنند؟
بله، البته من نگران هستم زیرا می خواهم هواداران ما پشت تیم باشند و خوشحال شوند. پس از آن چه که در آن هفته اتفاق افتاد، درک میکنم. ما در حال کار هستیم و باید هواداران را در کنار ما باشند این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم.

در مورد چک
پترچک برای این رکورد مدتی صبر کرد. او مجبور بود صبر کند تا اولین ضربه پنالتی اش را بعد این همه بازی سیو کند.این کاملا خوش شانسی است که در برابر دیینی قرار دارد و در اوایل این هفته او یک کلین شیت را به دست آورد. وضعیت در دو هفته گذشته نشان داده است که فوتبال چه بوده است. طی یک هفته از جهنم به بهشت رفت. ​​این است زندگی میتواند به چه گونه ای باشد.من هر دو حالت را دوست دارم، زیرا در اولین موقعیت او نشان می دهد که بسیار فروتن و مسئولیت پذیر است . رکوردی مانند این نشان می دهد که او انگیزه بالا و تجربه زیادی دارد و او بازیکن باهوشی است. اگر باهوش نباشی مدت زمان زیادی طول می کشد تا چنین رکوردی را بدست بیاوری .

آیا او یکی از بهترین دروازه بانان در لیگ برتر است؟
من این قضاوت را به عهده شما می گذارم. من فکر میکنم اینگونه است. هماهنگی همیشه در زندگی دشوار است.

اوزیل امروز سریع تر از برگکمپ و کانتونا در لیگ پنجاهمین پاس گل خودش را داد
شاید جهان نیز مانند این رکورد تغییر کرده است. من اعتقاد دارم که شخصا او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. زمانی که شما نظرات منفی دریافت کنید باید با آن را قبول کنید. شاید بازیکنان قوی تر از او در آینده پیدا شود .

بازیکنان به نظر می رسد از نظر دینی عصبانی بودند، آیا این تاثیر دارد؟
شما نمیتوانید یک بازیکن فوتبال بدون غرور باشید. مطمئنا این [نظرات] نقش دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰