loading
در حال بررسی درخواست شما
لنو میتواند جانشین چک باشد ؟
لنو میتواند جانشین چک باشد ؟

لنو میتواند جانشین چک باشد ؟

استعدادیاب جدید آرسنال اسون میسلینتات که در گذشته در بورسیا دورتموند بوده است، شناخت بسیار خوبی از بوندسلیگا و بازیکنان شاغل در آن دارد. طبق گزارشات برخی رسانه ها آرسن ونگر سرمربی کهنه کار آرسنال برند لنو دروازه بان جوان بایر لورکوزن را بهترین جایگزین برای چک می داند. این سنگربان جوان آلمانی ۲۲۰ بازی در بوندسلیگا انجام داده است و در ۶ فصلی که در بوندسلیگا بوده است تنها ۴ بازی را از دست داده است. سان گزارش می دهد، آرسنال می خواهد این معامله در سریع ترین زمان انجام شود تا از لیورپول در خرید این بازیکن سبقت بگیرد. ناپولی این تیم ایتالیایی هم در گذشته به دنبال این بازیکن بود اما پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی این تیم را لورکوزنی ها نپذیرفتند.لنو تا سال ۲۰۲۰ با لورکوزن قرار داد دارد اما این واضح است که او می خواهد پس از هفت سال حضور در این تیم با چالش های جدید رو به رو شود.

لنو در مصاحبه با اشبورت بیلد در مورد دروازه بانی تیم ملی آلمان گفت:"من امیدوارم که نویر به جام جهانی برسد، او فوق العاده است و در این که دروازه بان شماره ۱ آلمان است هیچ مخالفتی وجود ندارد.مارک آندره تراشتگن هم گزینه بعدی است و من فکر می کنم باید برای انتخاب به عنوان دروازه بان سوم مسابقه دهم. هر چند حدس و گمان زیادی وجود دارد، یواخیم لئو [سرمربی آلمان] و [مربی دروازه بان آلمان] آندریس کوپکه می دانند که من در تیم حضور خواهم داشت یا نه و آنها را به عنوان یک فرد می شناسم چون من همیشه کار خودم را انجام می دهم."

همچنین گفته می شود که دبوید اوسپینا، دروازه بان دوم آرسنال علاقه مند به ترک امارات است، این کلمبیایی 29 ساله به دنبال یک تیم معقول می گردد تا از آرسنال جدا بشود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۱۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰