loading
در حال بررسی درخواست شما
یوونتوس به شایعات حضور آلگری روی نیمکت آرسنال واکنش نشان داد!
یوونتوس به شایعات حضور آلگری روی نیمکت آرسنال واکنش نشان داد!

یوونتوس به شایعات حضور آلگری روی نیمکت آرسنال واکنش نشان داد!

علیرغم شایعات علاقه‌ی آلگری به حضور در آرسنال، مدیر ورزشی یوونتوس، جوزپه ماروتا، معتقد است که مکس آلگری در باشگاه یوونتوس خوشحال است.

ماروتا در این زمینه به ANSA گفت:"آلگری یک قرارداد طولانی مدت با یوونتوس دارد، ارتباط با او عالی است، ما همچنان یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های دنیا هستیم و نگرانی ای [در مورد علاقه او به خروج] وجود ندارد پس مشکلی برای ما نیست."

آلگری تا پایان ژانویه 2020 با یوونتوس قرارداد دارد، یکسال بعد از اتمام قرارداد آرسن ونگر با توپچی‌ها.اخیرا در رسانه‌ ها مطرح می‌شود که در صورت جدایی آرسن ونگر از هدایت آرسنال در تابستان پیش رو، آلگری اولویت اول ایوان گازیدیس برای نیمکت آرسنال است.ادعا می‌شود که پیروزی این سرمربی ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام در استادیوم ومبلی و صعود به مرحله بعد، ایوان گازیدیس را متقاعد کرده است که آلگری گزینه مناسب هدایت آرسنال است، هرچند این ادعا عاقلانه به نظر نمی‌رسد. اگر گازیدیس در گذشته به آلگری علاقمند نبوده باشد، قضاوت و تصمیم گیری تنها با ۹۰ دقیقه از عملکرد او در مرحله رفت و برگشت لیگ قهرمانان، منطقی به نظر نمی‌آید.

به هرحال، این نکته را نیز نباید فراموش کرد که آرسن ونگر شخصیتی است که خودش برای آینده اش تصمیم می‌گیرد و احتمالا این تابستان از آرسنال جدا نشود و به قرارداد خودش پایبند باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Cannon
بازدید: ۹۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰