loading
در حال بررسی درخواست شما
جک میخواهد قبل از جام‌جهانی تکلیفش مشخص شود
جک میخواهد قبل از جام‌جهانی تکلیفش مشخص شود

جک میخواهد قبل از جام‌جهانی تکلیفش مشخص شود

جک که در ابتدای سال با پاسخ صریح ونگر روبرو شده بود و از او شنیده بود "میتوانی باشگاه را ترک کنی، چون برنامه ای برای تمدید قرارداد تو نداریم"  چندی پیش هم با پیشنهاد حقوق پایین‌تر از قرارداد فعلی روبرو شد و همچنان تکلیفش مشخص نشده است. جک از سال 2016 برای تیم ملی انگلستان بازی نکرده است و در مقاطعی که بازی های ملی انجام گرفته، او مصدوم بوده است. وضعیت او در باشگاه آرسنال نامشخص است. ویلشر موفق شده با آرسنال دوبار قهرمان جام حذفی شود.
جک در مورد صحبت هایش با آرسن ونگر گفت: مذاکره بسیار صادقانه‌ای بود، ما آنقدر یکدیگر را میشناسیم که بتوانیم حرف هم را متوجه شویم. آرسن ونگر کاملا شفاف به من گفت، میخواهم با تو صادقانه صحبت کنم، برایت پیشنهاد جدیدی نخواهیم داشت. اگر توانسی قرارداد دیگری با تیم دیگری داشته باشی، میتوانی بروی.

جک ادامه داد: واضح است که به دلیل محتوای صحبت های ونگر راضی نبودم اما خوشحال بودم که صادقانه حرف آخرش را زده است و تکلیف را مشخص کرده است. حدود یک ماه آخر نقل و انتقالات را به من اجازه داد تا تیم جدیدی پیدا کنم یا به پیشنهادات فکر کنم. در آن زمان، شرایط مطلوبی پیدا نکردم و چون روی فرم خوبی نبودم تصمیم گرفتن قرارداد خود را با آرسنال ادامه دهم و در نهایت بعد از بدست آوردن آمادگی ، به فکر رفتن باشم.

جک ویلشر در ادامه گفت: آرسن ونگر همان زمان به من گفت در لیگ اروپا و لیگ کاپ میتوانی بازی کنی و سعی کنی خودت را نشان دهی. الان من 3 ماه از قراردادم با آرسنال مانده است و دوست دارم بدانم آیا آرسنال پیشنهادی دارد یا نه !!! من سه ماه دیگر میخواهم به جام جهانی بروم و میخواهم از بازی های آن لذت ببرم. من در یکی از مهم ترین سال های دوران بازی خود هستم و میخواهم با تمرکز کامل این سال را سپری کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰