loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های سانچز بعد از 7 هفته
صحبت های سانچز بعد از 7 هفته

صحبت های سانچز بعد از ۷ هفته

منچستریونایتد، در ژانویه 2018 الکسیس سانچز را از آرسنال به خدمت گرفت و هنریک میخیتاریان را به آرسنال واگذار کرد. در این معامله پولی ردوبدل نشد و هر دو تیم یک بازیکن به دیگری دادند. هرچند میخیتاریان در آرسنال نسبتا موفق عمل کرده اما سانچز اصلا عملکرد قابل قبولی نداشته است. او یکبار در دقیقه 68 برابر هادرزفیلد موفق به گلزنی شد و بعد از آن هرچه تلاش کرده، به در بسته رسیده است .

سانچز در مورد شرایطش در منچستریونایتد گفت: خودم خواسته ام و این شرایطی است که خودم برای خودم بوجود آورده‌ام. بعد از حضور در منچستر همه چیز ناگهان تغییر کرد و من باید سریعا خود را منطبق میکردم.
سانچز که هم اکنون با تیم ملی شیلی در سوئد به سر میبرد، ادامه داد: برای آمدن به کمپ تیم ملی شیلی هم تردید داشتم (چون نیاز بود در منچستر باشم) در مورد این بازی ها با براوو (دروازبان تیم ملی شیلی و منچسترسیتی) صحبت کردم و او گفت بهتر است (برای بازی های ملی) متحد باشیم.

صحبت های سانچز وقتی منتشر شد که گزارشاتی مبنی بر عدم رضایت وی در اولدترافورد به گوش رسید. ظاهرا سانچز در غذاخوری باشگاه به تنهایی غذا را صرف میکند و با اینکه تلاش کرده رابطه برقرار کند، ظاهرا موفق نشده است.اندی کول، ستاره سال های نه چندان دور منچستریونایتد معتقد است سانچز به شدت تلاش میکند و با زحمت زیاد میتواند جایگاه خود را در باشگاه پیدا کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express.co.uk
بازدید: ۲,۳۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰