loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه لئا ویلیامسون پس از بستن قرارداد بلند مدت
مصاحبه لئا ویلیامسون پس از بستن قرارداد بلند مدت

مصاحبه لئا ویلیامسون پس از بستن قرارداد بلند مدت

"من یک توپچی بزرگ شده ام."
 
 پس از آنکه در سال 2007 زنان آرسنال موفق شددند در لیگ قهرمانان قهرمانی را به دست آورند لئا به همراه کلی اسمیت در تیم کودکان آرسنال فوتبال کار میکرد.
 
لئا همچنین در سن 20 سالگی از ارکان اصلی تیم اصلی بانوان آرسنال است و پنجشنبه با آرسنال قرارداد بلند مدتی را امضا کرد.
 
"احساس باور نکردنی ای است. به طور شک اینجا باشگاه من است. تیمی که در طول دوران زندگی حمایتش کردم. از اینکه اینجا هستم بیشتر از این نمیتوانم خوشحال باشم. مشخص است که نمیخواهم جای دیگری باشم."
 
"بدیهی است که مسئولیت های بیشتری در نظر گرفته شده است. من جوان هستم. ما تغییراتی چون تغییر مربی و بعضی تغییراتی مثل آن داشتیم. من از این اتفاق و قرار بیش از این نمیتوانم خوشحالی کنم. جو مرد بزرگی است و او تاکنون چیزهای زیادی به من یاد داده. میتوانم احساس کنم که طی هفته های اخیر پیشرفت کردم. بنابراین در پایان صحبت هایم هیچ تردیدی وجود ندارد. اینجا جاییست که میخواهم باشم."
 
"حتی با پوشیدن پیراهن های تمرینی، هر روز آمدن برای کار کردن، حضور در چنین امکانات و شرایطی ، میدانم که چقدر خوش شانس هستم ، خصوصا که در این سن در این جایگاه قرار دارم. بودن در باشگاهی که هوادارش هستم."
 
"نسبت به آرسنال بسیار پرشور هستم. نسبت به فوتبال علاقه ی زیادی دارم به شرط انکه با لباس آرسنال باشمو برای آرسنال بازی کنم. میخواهم هر آنچه در توان دارم برای آرسنال به نمایش بگذارم و قهرمانی در کانتی کاپ احساسی چون یک بازگشت کلیدی است. ما واقعا میتوانیم این روند را ادامه دهیم و امیدوارم که اتفاق جدیدی را شروع کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰