loading
در حال بررسی درخواست شما
ابراز علاقه ي آكينفيو به آرسنال
ابراز علاقه ي آكينفيو به آرسنال

ابراز علاقه ي آكينفيو به آرسنال

ايگور آكينفيو دروازه بان تيم ملي روسيه آماده ي حضور در ليگ برتر است و با توجه به صحبت هاي آرشاوين با او به نظر ميرسد كه آرسنال را به منچستر ترجيح ميدهد.

آكينفيو گفت:"آرسنال و منچستر يونايتد دو تا از بهترين باشگاه هاي جهان هستند اگر هر دوي آن ها در اين تابستان-يا حتي تابستان بعدي- به دنبال دروازه بان باشند بنابراين من هم علاقه مند هستم. من با آرشاوين در مورد آرسنال و زندگي در لندن صحبت كرده ام او فقط چيزهاي خوب در مورد باشگاه و شهر به من گفته است.
او چيزهاي بسيار خوبي در مورد اينكه من بهترين دروازه بان جهان خواهم شد و اينكه دوست دارد من به همراه او در آرسنال به آن هدف برسم گفته است.
آن ها(منچستر يونايتد) يك باشگاه بزرگ به همراه يك مربي بزرگ هستند و البته به احتمال زياد اين آخرين فصل براي وندرسار است.شماره ي يك منچستر بودن نيز افتخار بزرگي است آنها بزرگترين باشگاه فوتبال در جهان هستند و وقتي شما براي مدتي شماره ي يك آنها باشيد شما ميدانيد كه موفق خواهيد بود.
يوونتوس نيز به من ابراز علاقه كرده است اما آرشاوين من را نسبت به انگلستان متقاعد كرده است.
قرارداد من در سال 2013 به پايان ميرسد اما من رابطه ي خوبي با رئيسم دارم.اگر پيشنهاد مناسبي -براي باشگاه و من-داده شود فكر نميكنم كه كسي مانع من شود من براي سالهاي زيادي در روسيه بوده ام و حالا آماده ي رقابت جديدي هستم."

چيزي كه مشخص است اين است كه هر روز گزينه هاي جديدي براي دروازه باني آرسنال مطرح ميشوند اما آيا واقعا در باشگاه  آرسنال اراده اي براي خريد دروازه بان وجود دارد؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۳
به قلم آرمین سپهری
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۸۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰