loading
در حال بررسی درخواست شما
اما میشل با آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد
اما میشل با آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد

اما میشل با آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد

اما میشل که از سال 2013 به آرسنال اضافه شده با توپچی ها موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در کانتیننشال کاپ و سه عنوان قهرمانی در جام حذفی شده است.

جو مونتمورو در خصوص اما گفت: " اما مدافعی قوی و مستحکم است و حس مسئولیت پذیری بالایی دارد. و از اینکه در آینده او ما را همراهی خواهد کرد خوشحال هستیم. نه تنها با وجود او دفاع ما مستحکتر است بلکه حس شوخ طبعی و شیطنت های او در رختکن به بازیکنان انرژی مثبت زیادی میدهد. 

اما میشل پس از امضای این قرارداد بلند مدت گفت: " از اینکه قرار است برای مدت مدیدی در آرسنال بمانم و قرارداد من به صورت بلند مدت تمدید شد احساس غرور دارم و افتخار میکنم. "

"فکر میکنم جو با آمدنش به دلیل فلسفه ای که با خود به همراه آورده است در نحوه ی بازی کردن ما تاثیر بسزایی گذاشته است. من ارزش هایی که جو در تیممان پایه گذاری کرده و متدی که در این مدت بسیار کم یاد گرفتیم بر اساس آنها بازی کنیم را دوست دارم. این یک تشویق از نوع مثبت است و هیج جایی نیست که من بخواهم به جز اینجا در آن بازی کنم."

"از 20 سالگی به باشگاه آرسنال آمدم و حالا 25 سال دارم. من این سن را دوست دارم و بخش بزرگی از یادگیری من مربوط به همین باشگاه بوده است."

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰