loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : آن یکی بازی را نگاه میکردم!
ونگر : آن یکی بازی را نگاه میکردم!

ونگر : آن یکی بازی را نگاه میکردم!

اخبار تیم...
ما ژاکا را به دلیل سرماخوردگی از دست داده ایم و او با ما به مسکو سفر نکرده است.

در مورد بازی رم و بارسا...
من بازی منچسترسیتی و لیورپول را تماشا کردم و تنها اواخر بازی رم و بارسا رو دیدم، به نظر من این نشان می دهد که ما چرا عاشق فوتبال هستیم، زیرا کاملا غیر قابل پیش بینی و سوال برانگیز است و همیشه شروعی جدید وجود دارد.

در مورد گولوین...
او نمایش خیلی خوبی داشت، او بازیکن ثابت تیم ملی روسیه است و این کیفیت او را نشان می دهد، زسکا دو هافبک ملی پوش دارد زاگوئف و گولوین که نشان می دهد بهترین خط هافبک را در کشور روسیه دارند.

در مورد تنش های روسیه و انگلیس...
هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و ما بدون هیچ مشکلی به اینجا سفر کردیم، من فکر نمی کنم این موضوع روی بازی تاثیر بگذارد و فکر می کنم بهترین کار این است که از این مسئله دوری کنیم.

در مورد اهمیت لیگ اروپا برای شما...
این جام برای ما بسیار مهم است، ما اکنون در مرحله ای قرار داریم که کاملا روی آن متمرکز شده ایم، زیرا شانس ما برای قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول لیگ جزیره زیاد نیست، پس اکنون این یک هدف بزرگ برای ما خواهد بود.

در مورد صعود به مرحله بعد...
به نظرم برای تیم و بازیکنان حیاتی است که از اتفاقی که دیشب برای بارسلونا رخ داد درس بگیرند.فکر می کنم بازی با میلان برای ما مثال مناسبی است تا دیدگاه مناسبی داشته باشیم، که ما به اینجا سفر نکرده ایم تا فقط از اندوخته خود محافظت کنیم، اما با دیدگاهی درست توانستیم برابر میلان موفق شویم، خیلی مهم است فردا شب شروع خوبی داشته باشیم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰