loading
در حال بررسی درخواست شما
درخشش اوبامیانگ در شبِ لندن
درخشش اوبامیانگ در شبِ لندن

درخشش اوبامیانگ در شبِ لندن

پیر امریک اوبامیانگ بازیکن آرسنال با ست لباس 700 پوندی "ورساچه" و گردنبد طلایی"پیآ" با آرم بتمن در رستوران ژاپنی "نوبو" لندن دیده شد.پیر امریک اوبامیانگ در دنیای فوتبال به عنوان یک فوتبالیست پر زرق و برق شناخته می شود، او با ست لباس ورساچه در حال صرف شام در یکی از رستوران های لندن بود، دیده شد.

سه شنبه شب، ستاره گابنی آرسنال در حالی که ست 700 پوندی ( حدود 5 میلیون و 600 هزار تومان) ورساچه را بر تن داشت با گروهی از دوستانش به رستوران ژاپنی نوبو در شمال غرب لندن رفت.
ست کفش 550 پوندی (حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان) با کلاهی که منقش به جواهر است و گردنبند طلای سفارشی با طرح بتمن با مارک "پیآ" (اول نام و نام خانوادگی خودش است)، تمام چیزی بود که او را در رستوران نسبت به بقیه متمایز می کرد.
همراهان او بسیار ساده تر لباس پوشیده بودند، برادر او ویلی، یک شلوار جین معمولی و تی شرت پوشیده بود تا اوبامیانگ در میان جمع منحصر به فرد تر باشد.

این نوع البسه، تمام چیزی است که هواداران آرسنال از دارنده رکورد نقل و انتقالات باشگاه، انتظار دارند، او در ژانویه با مبلغ 56 میلیون پوند از بورسیا دورتموند به آرسنال پیوست و همراه خود علاوه بر البسه رنگارنگ و پر زرق و برق، سوپر ماشین هایی با رنگهای منحصربفرد هم، به لندن آورد.اوبامیانگ می تواند در این هفته به لذت بردن از جاذبه های گردشگری لندن ادامه دهد، زیرا او قادر به بازی برای آرسنال در بازی بعدی مقابل زسکا مسکو نیست، توپچی ها در روز چهارشنبه برای انجام بازی برگشت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به روسیه سفر کردند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Daily Mail
بازدید: ۱,۱۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰