loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت : راشفورد باید منچستریونایتد را ترک کند
رایت : راشفورد باید منچستریونایتد را ترک کند

رایت : راشفورد باید منچستریونایتد را ترک کند

ایان رایت، بازیکن افسانه ای آرسنال، از مارکوس راشفورد می خواهد تا بفکر خروج از منچستر یونایتد باشد، تا بتواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

بازیکن ملی پوش انگلیسی عملا با حضور لوکاکو در خط حمله، تبدیل به گزینه شماره دو شده است. راشفورد در تنها 14 بازی لیگ از ابتدا فیکس بوده است و 15 بازی به عنوان بازیکن جانشین بازی کرده است.

گزارش ها در هفته های گذشته، این موضوع را نمایان می کند که مارکوس راشفورد نسبت به آینده خود در اولدترافورد و زیر نظر خوزه مورینیو، ابراز نا امیدی می کند.رایت کسی که در حدود 300 بازی برای توپچی ها انجام داده است، از راشفورد می خواهد که بفکر خروج از منچستر یونایتد باشد.

ایان رایت به اسکای اسپورت در مورد این موضوع گفت:"او جاه طلب است و دوست دارد بیشتر بازی بکند.تنها چیزی که او را به خروج از باشگاه منچستر یونایتد ترغیب می کند، بدست آوردن فرصت برای بازی بیشتر است. اگر او یک فصل دیگر را مانند آنچه اکنون به عنوان بازیکن جانشین تجربه می کند، سپری کند، آیا می تواند به عنوان یک بازیکن پیشرفت لازم را داشته باشد؟ او می تواند برای هر تیمی و خصوصا چهار تیم بزرگ انگلستان بازی کند و گل های فراوان به ثمر برساند و به عنوان یک ستاره بدرخشد."

بوکیز بت استارز می گوید مارکوس راشفورد می تواند با ترک شیاطین سرخ به آرسنال ملحق شود.

ایان مارمیون سخنگوی بت استارز در مورد این موضوع گفت:"آرسنال در حال حاضر مایل است که با مارکوس راشفورد مهاجم منچستر یونایتد قرارداد امضا کند و در این راه آماده است تا رئال مادرید که مدت ها بدنبال راشفورد است را در این راه شکست دهد.آرسنال شانسی در حدود 1 به 5 دارد تا مهاجم جوان و 20 ساله ی منچستر یونایتد را که با جذب الکسیس سانچز در ژانویه، نسبت به آینده خود در اولدترافورد ابراز تردید کرده است را، به خدمت تیم خود در بیاورد.

شانس رئال مادرید برای به خدمت گیری راشفورد از 1 به 5 به 1 به 8 افزایش یافته است، در حالی که احتمال یک خرید کهکشانی در خط حمله برای سفید پوشان مادرید در تابستان آتی، بسیار محتمل تر است.چلسی و تاتنهام دو تیم دیگری هستند که خواهان جذب او شده اند که به ترتیب شانس 1به 7 و 1 به 8 دارند که شانس زیادی برای جذب راشفورد محسوب نمی شود.بارسلونا شانس 1 به 12 برای جذب راشفورد دارد و لیوپول شانس 1به 25 و منچستر سیتی شانس 1 به 50، تمام انتقال های محتمل برای راشفورد می باشند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Daily Mail
بازدید: ۱,۹۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰