loading
در حال بررسی درخواست شما
 اورتون 1 آرسنال 2 The FA Cup
 اورتون 1 آرسنال 2 The FA Cup

اورتون ۱ آرسنال ۲ The FA Cup

گل دقیقه ی 92 لوییز کویین منجر به صعود توپچی ها به فینال جام حذفی بانوان جزیره شد.

آنطور که ظاهر امر نشان میداد ارسنال و اورتون باید برای دیدار در وقت اضافه  و پنالتی خودشان را آماده میکردند که لوییز این اجازه را نداد و آرسنال با پیروزی 2-1 موفق شد اورتون را شکست دهد و پا به فینالی که در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد بگذارد.

آرسنال و اورتون تا دقیقه ی 25 به خوبی در دفاع ظاهر شدند تا اینکه سرانجام دنیله کارتر روی پاس دقیق و زیبای اسطوره هدر اریلی موفق شد دروازه ی اورتون را باز کند و پس از ان نیز آرسنال چند موقعیت خوب برای گلزنی به دست اورد.

نیمه ی نخست با نتیجه ی 0-1 به پایان رسیدو نیمه ی دوم این اورتون بود که تلاش داشت دروازه ی آرسنال را باز کند. در نهایت توپچی ها با خطایی که در محوطه جریمه بر اولویا چنس انجام دادند باعث شدند داور به نفع اورتون یک پنالتی اعلام کند. دقیقه ی 67 کلویی کلی مهاجم پیشین ما از روی نقطه ی پنالتی دروازه ی آرسنال را باز کرد 

بازی سخت و قدرتی دنبال میشد و به نظر میرسید کسب نتیجه پیروزی برای آرسنال به آسانی نخواهد بود اما بازیکنان آرسنال با کیفیتی که دارند موفق شدند تسلط خود را بر بازی حفظ کنند. کیم لیتل موقعیت خوبی را از فاصله ی18 یاردی ایجاد کرد که البته توپ او به بیرون رفت. ویویان میدیما هم عملکرد خوبی از خود نشان داد تا در نهایت دقیقه 92 با همکاری جردن نابز و ضربه سر لوییز کویین در محوطه جریمه آرسنال به گل رسید و دختران در شب تلخ شکست مردان در لیگ مقابل نیوکاسل به فینال جام حذفی رسیدند.

آرسنال در فینال جام حذفی باید به دیدار برنده دیدار چلسی و منچسترسیتی برود و اما پس از این دیدار دختران خود را برای دیدار روز چهارشنبه با ردینگ در لیگ برتر باید آماده کنند.

 

کلیپ گلها و تصاویر بازی در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام @arsenalwfc_fans

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۹۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰