loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکا و اوبا، فقط یک نیمه خوب بودند
لاکا و اوبا، فقط یک نیمه خوب بودند

لاکا و اوبا، فقط یک نیمه خوب بودند

در مورد بازی و نتیجه...
این یک مقدار شبیه داستان ما در طول فصل است، 70 درصد توپ را در اختیار داریم و یک بر صفر جلو هستیم، اما دو گل کاملا ناگهانی دریافت می کنیم و در انتها کار را واگذار کردیم، تعجب می کنم که چگونه این اتفاق افتاده است.


در مورد شرایط خارج از خانه...
این بسیار نگران کننده است ما از گذشته شرایط خوبی در خارج از خانه داشتیم، اما الان نسبت به این قضیه دچار ذهنیتی منفی شده ایم که سخت می توان از آن خارج شد.


چگونه باید از این شرایط خارج شد؟
با تمرکز روی بازی ها و عملکردمان.امروز بازیکنان تیم همه توان خود را گذاشتند اما نتیجه مناسب را نگرفتیم، ما باید به همین شیوه به تلاش کردن ادامه دهیم تا پیروز شویم.


به نظر شما خطای هند نیمه اول پنالتی بود؟
داور وسط به تنهایی تصمیم نهایی را می گیرد و نیاز به کمک دارد اما متاسفانه لیگ برتر به استفاده از کمک داور ویدیویی رای مثبت نداده است، ما اگر این کار را نکنیم چند قدم از دنیا عقب خواهیم بود.همه بازی های بزرگ این فصل دچار اشتباهات داوری شده اند برای مثال بازی لیورپول و سیتی در لیگ قهرمانان اروپا.


آیا به بازیکنان خود استراحت دادید یا مصدوم بودند؟
عده ای مصدوم بودند و عده ای دیگر استراحت کردند تا بتوانند پس از بازی های زیادی که اخیرا انجام داده اند ریکاوری کنند و به شرایط ایده آل برسند.


این بازیکنان چه کسانی بودند؟
رمزی به دلیل جراحت عمیقی که داشت باید از هرگونه برخورد و تنش دوری می کرد، دیگر بازیکنان نیز نتایج تست ریکاوری آنها به اندازه کافی خوب نبود تصمیم گرفتیم به آنها استراحت بدهیم.


در مورد اوبامیانگ و لاکازت...
کار آنها در نیمه اول بسیار خوب بود، اما در نیمه دوم مانند بقیه بازیکنان تیم بودند و خلاقیت کمتری نشان دادند اما در نیمه اول بسیار خوب و پر تلاش بودند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰