loading
در حال بررسی درخواست شما
بالاگه : آرسنال شانس زیادی ندارد
بالاگه : آرسنال شانس زیادی ندارد

بالاگه : آرسنال شانس زیادی ندارد

آرسنال با پیروزی 6-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل زسکا مسکو، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را کسب کرد، رسیدن به این مرحله برای اتلتیکو دشوارتر بود، آنها با پیروزی 2-1 در مجموع دو بازی در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کردند.

بالاگه می گوید که او علاقه مند بود تا این دو تیم در فینال رقابتها به مصاف یکدیگر می رفتند ولی شاید توپچی ها بتوانند از موقعیت حاضر سود ببرند.بالاگه ژورنالیست معتبر اسکای اسپرت در مورد این موضوع گفت:"این دوست داشتنی نیست که آرسنال و اتلتیکو در این مرحله به مصاف هم می روند، من دوست داشتم تا آنها را در فینال ببینم.آرسنال با یکی از بهترین تیم های فوتبال جهان که مهارت خاصی در مسابقات حذفی دارد، رو به رو خواهد شد، با بضاعتی که آنها دارند، آنها تمایل دارند تا در مسابقات حذفی بسیار خوب عمل کنند.اما آنها ضعف هایی هم دارند، در گذشته آنها با نگه داشتن نتیجه بازی ها و پیروزی با حداقل نتیجه، فرم خوبی را از خودشان نشان می دادند، اما امروز آنها ضعیف تر شده اند، نسبت به فصول گذشته در لیگ اسپانیا بازی های متزلزل تری را از خود به نمایش گذاشته اند، امتیازات زیادتری را از دست داده اند و در زمین بازی کم خطرتر هستند. عملکرد آنها در مقابل اسپورتینگ لیسبون، نشان دهنده ی این موضوع بود که آنها انتخاب های زیادی برای حضور در ترکیب اصلی خود نداشته اند و بازیکنان آنها در معرض آسیب دیدگی و خستگی قرار دارند. آنها در این هفته با 13 بازیکن از تیم اصلی خود، به مصاف لوانته رفتند، اکنون در برهه مهمی از فصل قرار داریم و این تعداد بازیکن آماده، برای آنها کافی نیست و نیاز است تا بازیکنان سطح اول بیشتری در دسترس داشته باشند. آنها ممکن است در این زمینه به مشکل بر بخورند و این دقیقا جایی است که آرسنال می تواند از آن بهره ببرد."

شاگردان دیه گو سیمئونه در قیاس با حریف خود در بازی های لیگ اروپا، عملکرد بسیار بهتری در لیگ داخلی از خود بر جای گذاشته اند. اتلتیکو در حال حاضر در رده دوم لالیگا، با 11 امتیاز اختلاف پشت سر بارسلونا قرار دارد، این در حالی است که آرسنال در جدول رده بندی لیگ برتر در رتبه ششم قرار دارد و 33 امتیاز با منچستر سیتی صدرنشین، فاصله دارد.

بالاگه در گزارش خود که در آ اس اسپانیا هم منتشر شد، انتقاداتی به عملکرد تیم آرسنال وارد کرد، او گفت که در سال 2018 هنوز تیم آرسنال در چارچوب لیگ برتر، در بازی های خارج از خانه خود موفق به کسب امتیازی نشده است که این اتفاقی اسفناک است.او می گوید این موضوع مشکلات بزرگتری را در تیم ونگر، نمایان می کند.

بالاگه در مورد این موضوع گفت:"وقتی که تیم آرسنال در آستانه کسب افتخاری قرار می گیرد، به یک دفعه افت می کند،. این نشانگر آن است که شخصیت تیمی آرسنال هنوز شکل نیافته است، این می تواند توضیحی بر فرم اسفناک آنها در بازیهای خارج از خانه در این فصل باشد. مشکل اصلی آنها، مشکل خط دفاعی است، آنها تقریبا در هر بازی یک یا چند گل دریافت کرده اند و پیتر چک در فصل 2017/18 از تمام فصول دیگرش که در لیگ برتر انگلیس حضور داشته است، بیشتر گل دریافت کرده است. لیگ اروپا بهترین موقعیت ممکن برای آرسن ونگر است تا فصل آینده بتواند توپچی ها را به سهمیه لیگ قهرمانان برساند زیرا آرسنال در لیگ برتر هنوز 13 امتیاز از رتبه چهارم و آخرین رتبه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد."

سالزبورگ و مارسی دیگر رقابت نیمه نهایی لیگ اروپا را  در روز 26 آوریل برگزار می کنند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۰۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰