loading
در حال بررسی درخواست شما
موناکو : به پیشنهاداتی که برای لمار است، گوش میدهیم
موناکو : به پیشنهاداتی که برای لمار است، گوش میدهیم

موناکو : به پیشنهاداتی که برای لمار است، گوش میدهیم

احتمال دارد تا توماس لمار در تابستان پیش رو فروخته شود، و مشتریان پر و پا قرصی مانند آرسنال و لیورپول بدنبال این بازیکن هستند، اما رئيس باشگاه موناکو می گوید که هر تیمی که بخواهد لمار را جذب کند باید هزینه زیادی را متحمل شود.

سال گذشته، این بازیکن 22 ساله هدف باشگاه های بسیاری قرار داشت ولی او در موناکو ماند زیرا موناکو با فروش بازیکنان بسیار، به لمار به عنوان یک بازیکن محوری، احساس نیاز می کرد. برناردو سیلوا، بنجامین مندی، کیلیان امباپه و تیمو باکایوکو از جمله بازیکنانی بودند که موناکو، آنها را در تابستان گذشته به فروش رساند.  با این حال، باشگاه موناکو موفق شد تا دو بازیکن باکیفیت خود یعنی توماس لمار و فابینیو را، با وجود داشتن پیشنهادات بسیار، در تیم نگه دارد. اما وادیم واسیلیف، رئیس باشگاه موناکو گفته است که ممکن است این بازیکن فرانسوی در تابستان آتی فروخته شود.

واسیلیف رئیس باشگاه موناکو به خبرنگار تله فوت گفت:"ما گزینه های فروش او را بررسی خواهیم کرد، خوش به سعادت تیمی که او را به خدمت بگیرد." وقتی درباره اینکه آیا پیشنهادات بالای 110 میلیون پوند را بررسی خواهند کرد؟ پاسخ داد: "او بازیکن بسیار ارزشمندی است و مطمئنا برای خدمت گرفتن او باید هزینه ی زیادی را پرداخت کرد." عملکرد فوق العاده موناکو در فصل گذشته باعث شد تا هواداران آنها از کسب عنوان قهرمانی لیگ فرانسه و حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته، شگفت زده نشوند. لمار بازیکن جاه طلب و استعداد لازم برای رسیدن به بالاترین سطح را دارد، علاوه بر او، فابینیو هم اخیرا گفته است که داستان او و موناکو کم کم دارد به انتهای خود می رسد، گفته می شود باشگاه آرسنال این بازیکن موناکو را زیر نظر دارد و به او علاقه مند است.

فابینیو در مورد این موضوع گفت:"اگر انتقال من به یک لیگ جدید یا باشگاهی با ساختار عظیم تر و همراه با جاه طلبی بیشتر صورت گیرد، من علاقه‌مند به آن انتقال خواهم بود. من دوران خوبی را در موناکو گذارانده‌ام، اما اکنون احساس می کنم که دوران بازی من در اینجا به پایان رسیده است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۳۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰