loading
در حال بررسی درخواست شما
برنامه بازی‌های پیش فصل آرسنال ارائه شد
برنامه بازی‌های پیش فصل آرسنال ارائه شد

برنامه بازی‌های پیش فصل آرسنال ارائه شد

طبق اعلام وبسایت رسمی آرسنال، تیم در قالب رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ در ماه جولای دو بازی در برابر پاریس سنت ژرمن و اتلتیکو مادرید انجام خواهد داد.

هر دو بازی در استادیوم ملی سنگاپور با ظرفیت ۵۵ هزار نفر و در ساعت ۱۶ به وقت ایران انجام خواهد شد.اولین بازی در برابر اتلتیکو مادرید در ۲۶ جولای (پنجشنبه ۴ مرداد) و بازی برابر پاریس سنت ژرمن در ۲۸ جولای (شنبه ۶ مرداد) برگزار خواهد شد.

رابرت پیرس به همراه نمایندگانی از دو باشگاه اتلتیکو مادرید و پاریس سنت ژرمن هم اکنون در سنگاپور هستند تا شروع رسمی مسابقات اینترنشنال چمپیونز کاپ را اعلام کنند.آرسنال پس از این دو بازی دیگر در اروپا انجام خواهد داد که برنامه ی رسمی آن در آینده اعلام خواهد شد.

همچنین به علت توسعه و ارتقاع ورزشگاه امارات، مسابقات پیش فصل جام امارات برگزار نخواهد شد.ایوان گازیدیس درباره ی حضور آرسنال در تورنومنت پیش فصل گفت:"ما به دنبال بازی کردن با دو تیم با کیفیت در استادیوم ملی سنگاپور هستیم، این بازی فرصت دیدن تیم و بازیکنان را به طرفداران ما در این منطقه خواهد داد.با برگزاری این دو بازی در سطح بالا آرسنال می تواند خودش را برای فصل بعد به آمادگی خوبی برساند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰