loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 ردینگ  1 The Fa WSL
آرسنال 3 ردینگ  1 The Fa WSL

آرسنال ۳ ردینگ ۱ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال با گسب سه امتیاز از دیدار سخت دیشب موفق شد به جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان بازگردد.

دیشب با کمک گلهای کیم لیتل، دومنیک جانسن و ون د دنک در رتبه سوم جدول قرار گرفت در حالی که با دو بازی کمتر با صدر جدول که چلسی آن را اشغال کرده دوازده امتیاز فاصله دارد و با یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی دو امتیاز فاصله دارد.

دیشب آرسنال توسط دنیله کارتر، ون د دنک و جردن نابز بارها دروازه ردینگ را تهدید کرد ولی ابتدا کیم لیتل بود که ضربه ی مهلک و دقیقش با پای راست به خوبی به تور دروازه ی ردینگ نشست. این گل پیش از دقیقه ی ده به ثمر رسید و آرسنال خیلی زود از حریف سرسخت خود پیش افتاد. 

پس از این گل باز هم توپچی ها با میدیما ، جانسن و ون د دنک حملاتی داشتند اما ارسال زیبای جردن نابز از نقطه کرنر باعث شد دومنیک جانسن با کمک لوییز کویین با ضربه ی هد برای بار دوم دروازه ی ردینگ را در دقیقه 26 باز کند.

این نیمه با همین دو گل به پایان رسید اما باتنها پنج دقیقه پس از شروع نیمه ی دوم اینبار نوبت فارا ویلیامز بازیکن سابق ما بود که از روی ضربه ی ارسالی نقطه ی کرنر موفق به گلزنی برای تیمش شود.

بازی حساس دنبال میشد تا اینکه تنها 13 دقیقه مانده به پایان بازی ، دنیله ون د دنک روی یک حرکت انفرادی زیبا برای بار سوم برای توپچی ها موفق به گلزنی شد و در نتیجه این بازی با پیروزی 3-1 به نفع آرسنال به پایان رسید.

 

پس از این دیدار آرسنال میهمان یوی ویل خواهد بود.

 

پ.ن کلیپ گلها و تصاویر بازی در کانال ما در تلگرام و پیج اینستاگرام موجود است:

@Arsenalwfc_fans

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۳۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰