loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مرتساکر در مورد خروج ونگر از آرسنال
مصاحبه مرتساکر در مورد خروج ونگر از آرسنال

مصاحبه مرتساکر در مورد خروج ونگر از آرسنال

مرتساکر کاپیتان آرسنال در اولین ساعات اعلام رسمی خبر خداحافظی آرسن ونگر در پایان فصل، به سوالات خبرنگار سایت رسمی باشگاه آرسنال پاسخ می دهد.


در مورد خداحافظی آرسن ونگر...
ما نیز تازه فهمیده ایم.این لحظه ای است که احساسات آدم را فعال می کند مخصوصا که او مدتی طولانی در باشگاه بوده است و بسیار مرا حمایت کرده است، یکی از دلایل اصلی که من اینجا هستم به خاطر وجود اوست.این مسئله صد در صد احساسات مرا جریحه دار خواهد کرد و به زمان نیاز دارم تا با آن کنار بیآیم اما در حال حاضر حس بدی دارم.

کار کردن با او چگونه است؟
او بیش از ۲۰ سال در اینجا مربیگری کرده است او در طول دوران بازیگری ام برای من بسیار مهم و قابل اعتماد بوده است او مرا به اینجا آورد و به من فرصت بازی داد تا خود را نشان دهم و حتی وقتی مصدوم بودم مرا کاپیتان و برای من نقشی پس از دوران بازیگری ام در نظر گرفت و من بسیار از او برای این فرصت ها متشکرم.روز غم انگیزی برای من است اما باید با آینده کنار آمد و آرسن همیشه می خواست که در باشگاه خاطرات خوبی برای طرفدان باقی بگذارد.


چه چیزی از او یاد گرفتی؟
چیزهای زیادی درون زمین از او یاد گرفتم، همچنین کیفیت و حفظ کردن آرامش در لحظات مهم را از او یاد گرفتم. او به آدم ها اعتماد می کرد و باعث می شد تا خودشان را پیدا کنند، ما چالش های زیادی داشتیم، همینطور بالا و پایین های بسیاری را تجربه کردیم، اما نحوه برخورد او هنگام سختی ها چیز های زیادی در مورد شخصیتش به من یاد داد و اینکه چگونه به مردم اعتماد کنید و باعث باشید آنها در جایگاهی قرار بگیرند که بتوانند موفق شوند.خاطرات کسب جام ها با او و خوشحال کردن هواداران برای من تکرار نشدنی است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰