loading
در حال بررسی درخواست شما
خبری خوش برای هواداران آرسنال...
خبری خوش برای هواداران آرسنال...

خبری خوش برای هواداران آرسنال...

برندان راجرز ادعا کرده است که سرمربیگری در سلتیک زندگی رویایی او بوده است و گفته است که باید "چیزی فوق العاده" در میان بیاد تا بتواند او را از سلتیک پارک خارج کند.

گمانه زنی هایی وجود دارد که این مربی اهل ایرلند شمالی یکی از نامزدهای احتمالی جانشینی ونگر در آرسنال است، آرسن ونگر روز جمعه اعلام کرد که پس از 22 سال سرمربیگری در آرسنال، قصد دارد تا این تیم را در تابستان امسال ترک کند. کارلو آنچلوتی، مکس آلگری، توماس توخل و لئوناردو یاردیم نیز نام هایی هستند که بیشتر از همه برای جانشینی ونگر در ورزشگاه امارات، شنیده می شوند.

پس از کسب چندین موفقیت در لیگ برتر با سوانسی سیتی و لیورپول و عملکرد موفق در اسکاتلند، به نظر می رسد که راجرز با رکورد خوب و روند اثبات شده در فوتبال جزیره بتواند با نیروی جوانی خویش، بعد از سالها رکود تیم زیر نظر ونگر، خون تازه ای در رگ های آرسنال به جریان بندازد. اما راجرز 45 ساله اصرار دارد که برنامه ای برای خروج از سلتیک پارک ندارد.

راجرز در مورد این موضوع گفت:"من همیشه گفته ام که رویای من اینجاست.من می توانم بجایی بروم که دو یا سه برابر سلتیک، حقوق بگیرم اما باید بگویم من سلتیک را ترجیح می دهم.من با هیئت مدیره صحبت خواهم کرد، اما باید چیز فوق العاده ای در میان باشد تا مرا برای خروج از سلتیک راضی کند.پس از این فصل، من سه سال دیگر قرارداد دارم و اگر بتوانم تا آخر قراردادم در سلتیک بمان، بی نهایت خوشحال خواهم شد.من به عنوان سرمربی اینجا انتخاب شده ام، من می خواهم در راه رشد و توسعه به باشگاه کمک کنم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Eirsport
بازدید: ۹۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰