loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتماد به نفس او پایین آمده است، همین
اعتماد به نفس او پایین آمده است، همین

اعتماد به نفس او پایین آمده است، همین

آرسن ونگر در تابستان امسال از آرسنال جدا می شود، اما از مدافع تیمش، شکودران موستافی که هم اکنون زیر سیل عظیم انتقادات قرار دارد، دفاع کرد و معتقد است که موستافی می تواند دوره طولانی مدت و موفقی را در ورزشگاه امارات بگذارند.

یک اعلام شوک آور در صبح روز جمعه تایید کرد که ونگر در پایان این فصل، همکاری 22 ساله اش به عنوان مربی با باشگاه را خاتمه می دهد. مرد فرانسوی امیدوار است که قبل از خروج از باشگاه، با قهرمانی در لیگ اروپا در شهر لیون، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای تیم به ارمغان بیاورد.

البته تیم آرسنال در بازی های خارج از خانه عملکرد اسفناکی داشته است، آنها در کل بازی های خارج از خانه خود در این فصل، تنها سه برد را کسب کرده اند و از آغاز سال 2018، هیچ امتیازی در بازیه ای خارج از خانه کسب نکرده اند.موستافی در بازی مقابل نیوکاسل در خط دفاعی مسبب شکست آرسنال بود و در این فصل هم اشتباهات فراوانی انجام داده است که اعتبار او را به عنوان یک بازیکن کلاس جهانی، زیر سوال برده است.

وقتی از ونگر پرسیده شد که آیا مشکلی وجود دارد؟ او پاسخ داد:"اعتماد به نفس او پایین آمده است. "او بازی های زیادی را انجام داده و بسیاری از اشتباهاتی که او انجام داده است، بدلیل خستگی در بازی های لیگ بعد از بازی های اروپایی بوده است.خستگی او می تواند توضیح دهد که چرا او در برخی از بازی های عملکرد مناسبی نداشته است. ما در شغلی  مشغول هستیم که در آن نمی توانیم از مردم تقاضا کنیم که زمانی که اشتباه می کنیم، از ما تعریف کنند، این بخشی از  فرهنگ آرسنال است، باید اشتباهات هم مثل زمانی که من بازیی را می بازم، جزئی از فوتبال است و باید آن را پذیرا باشیم."

موستافی با مبلغ 30 میلیون پوند در سال 2016 به باشگاه پیوست، او تابستان گذشته به رفتن به سری آ ایتالیا نزدیک شده بود ولی تصمیم بر آن شد تا او در باشگاه بماند.

ونگر تاکید می کند که موستافی 25 ساله هرگز نباید از باشگاه جدا شود و باید از او حمایت شود تا حضوری طولانی مدت و موفقی در باشگاه داشته باشد.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا او احساس می کند  موستافی می تواند حضوری دراز مدت در آرسنال داشته باشد؟ پاسخ داد: "بله، من فکر می کنم.او علاقه ای به خروج از باشگاه نداشت، او یک مدافع جوان است که باید پستی بلندی های متعددی را بگذارند، من اعتقاد دارم که او استعداد شگرفی دارد، او یکی از بازیکنانی است که بسیار متعهد است و به استقبال چالش ها می رود.او کسی نیست که از قبول مسئولیت شانه خالی کند، در مجموع او مدافع مطمئن و آینده داری خواهد بود، قطعا با کسب تجربیات بیشتر، بهتر خواهد شد. در این حرفه، تجربه و سن بالا فاکتور بسیار مهمی در پست دروازه بان و مدافع مرکزی می باشد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : independent
بازدید: ۹۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰