loading
در حال بررسی درخواست شما
رویای بودن در آرسنال
رویای بودن در آرسنال

رویای بودن در آرسنال

خیلی زود و پس از یک سال توماس ورمالن بلژیکی به یکی از ارکان توپچی های لندن تبدیل شده است و حالا بازهم مردان بلژیکی آماده ی سرخ و سفید پوش شدن.
جان ورتونگن مدافع چپ پای تیم آژاکس در مصاحبه ای با روزنامه ی "سان" از علاقه ی خود برای ملحق شده به هم بازی سابقش گفت:«چیزهایی در روزنامه ها خوانده ام، این که تیم هایی در حال پرس و جو درباره ی من اند.
همیشه به خودم گفته ام که می خواهم یک سال دیگر در آزاکس بمانم و با آن قهرمان شوم. انسان جاه طلبی هستم و می خواهم در لیگ جزیره بازی کنم. مسابقات محبوب من لیگ برتر است ولی هنوز یک سال دیگر برای آماده شدن نیاز دارم. همیشه گفته ام که نمی خواهم امسال بروم و به همین خاطر باشگاه هم به سراغ من نیامده است.
باشگاه همیشه گفته است که نمی خواهد مرا بفروشد و بنابراین یک سال دیگر نیز خواهم بود.»
مرد 23 ساله ی تیم ملی بلژیک درباره ی توماس ورمالن نیز ادامه داد:« هیچ وقت با هم در دفاع وسط نبوده ایم، شاید چون هردو چپ پا هستیم. نه در آژاکس و نه در تیم ملی.
وقتی او در آژاکس بود همیشه در کنار هم بازی می کردیم؛ گاهی او دفاع وسط بود و من بک چپ و گاهی دیگر جایمان عوض می شد. وقتی او از آژاکس به آرسنال رفت یک دوست خوب را از دست دادم ولی از سویی دیگر برای دوره ی ورزشی ام اتفاق خوبی بود.ما هنوز هم عالی با هم در ارتباطیم و چند بار در هفته با هم صحبت می کنیم.
هنوز در تیم ملی او ا می بینم و وقتی برای استراحت به آمستردام می آید با هم بیرون می رویم. او یکی از بهترین دوستان من است و برای او آرزوی بهترین موفقیت ها را در تیمش دارم. او واقعا چیزهای خوبی درباره ی آرسنال و زندگی در لندن برای من گفته است»

و اما کریستین بنتکه. مهاجم 19 ساله و آینده دار تیم استاندارد لیژ. او که یک سال گذشته را در قراردادی  قرضی در کی وی کورتریک سپری کرده است ودر 24 بازی در تیم جدیدش موفق به زدن 9 گل شده بود.
مدیر برنامه های وی، اریس کیسمت به سایت "اسپورت" گفت:« وضعیت او در سال قبل زدن 17 گل و 7 پاس گل در مجموع بوده است بنابراین تیم هایی خواستار او هستند. او قد بلند و هیکل درشتی دارد و تنها 19ساله است. به شما اطمینان می دهم که تیم هایی از لیگ برتر خواهان او هستند زیرا فیزیک مناسب چیزی است که به درد این لیگ می خورد.
هنوز پیشنهاد خاصی ارائه نشده ولی انتخاب اول او لیگ انگلستان است و اگر بتواند موقعیتش را بدست آورد آن انتخاب آرسنال خواهد بود. بازی در آرسنال رویایی خواهد بود که برای او به واقعیت خواهد پیوست.البته اگر وی در تیم دیگری نیز بتواند به این پیشرفت برسد، به تیم های دیگر لیگ برتر نیز فکر می کند.
ولی اگر پیشنهادی نباشد، او برای قهرمانی با استاندارد لیژ خواهد جنگید.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰