loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط 50 میلیون برای مربی جدید!
فقط 50 میلیون برای مربی جدید!

فقط ۵۰ میلیون برای مربی جدید!

کسی که قرار است جانشین ونگر و سرمربی آرسنال شود، باید با بودجه محدود حدود 50 میلیون پوندی در فصل نقل و انتقالات تابستانی سر کند، باشگاه در 12 ماه گذشته، دو بار رکورد نقل و انتقالات باشگاه شکسته شد سه قرارداد بسیار مهم بست و اکنون تصمیم گرفته اند که اندکی صرفه جویی کنند.

بر خلاف مربیان چند فصل اخیر دو باشگاه منچستری، سرمربی جدید آرسنال نخواهد توانست تا بازیکنان متعددی را در جهت تغییر ترکیب بخرد و هزینه های هنگفتی را برای تیم بتراشد، مربی جدید باید بتواند تا با استفاده از اعتبار خود و توجه به استعدادها، پول سازی کند.

باشگاه آرسنال برخی از جایگزین های احتمالی ونگر را نمایان کرده اند، لوئیز انریکه سرمربی سابق باشگاه بارسلونا، به عنوان یک کاندید قوی شناخته می شود و او خود نیز مشتاق به این انتقال است، اما مدیر اجرایی تیم ایوان گازیدیس متعهد به انجام دقیق پروسه جستجو می باشد، مکس آلگری، میکل آرتتا، لئوناردو یاردیم، یولین ناگلزمن و یوآخیم لوو از دیگر گزینه های مربیگری تیم هستند.

آرسنال همچنین به عنوان مربی ای می گردد که همچنان به تاکتیک هجومی اعتقاد داشته باشد و فرصتی را هم برای بازیکنان جوان در آرسنال فراهم کند، مربی مدنظر باید همچنین استانداردهای بالایی در زمینه نظم و انضباط را در تیم فراهم آورد، انتقادی که همیشه از ونگر می شد، این بود که او با تیمش خیلی راحت بوده است و دیسپلین خاصی وجود نداشته است، اگرچه این موضوع بنوعی سبک او محسوب می شد و او با این کار به بازیکنان جوان اجازه می دهد تا اشتباه کنند و این امر منجر به رشد آنها می شود.

آرسنال بیش از 100 میلیون پوند در در طول دو فصل نقل و انتقالات برای جذب الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ هزینه کرده است، اما همچنین بسیار مهم است که آنها در ماه ژانویه سه قرارداد بزرگ برای اوبامایانگ، مسوت اوزیل و هنریک میخیتاریان را به نتیجه رسانده اند.

تابستان قبل، در سال 2016، رکورد بیشترین هزینه در تاریخ آرسنال با امضای قراردادهای شکودران موستافی، گرانیت ژاكا، راب هولدینگ و لوكاس پرز، شکسته شد.

این نشان می دهد که اگرچه مربی جدید باید تابستان امسال یک خرید بزرگ برای تیم انجام دهد، اما احتمالا باید نیم نگاهی به  فروش بازیکنان فعلی و یا بهبود کیفیت بازیکنان فعلی تیم، داشته باشد.

ونگر هم بدون شک تابستان امسال نیازی به خرید عناصر هجومی برای تیم نمی دید و تیم نقل و انتقالاتی باشگاه با مدیریت اسون میسلینات بر روی خرید دفاع وسط و هافبک مرکزی، حتی قبل از اینکه مربی جدیدی به استخدام تیم دربیاید، تمرکز ویژه ای کرده اند.

آرسنال علاقه مند به جذب جانی ایوانز مدافع  وست برومویچ است که مبلغ آزادسازی او 3 میلیون پوند است، اما آنها به دفاع مرکزی تیم ماینز, عبدو دیالو هم ابراز علاقه کرده اند، مربی جدید قطعا به اندازه ونگر در عقد قرارداد با بازیکنان و امور مربوط به تمدید قراردادها، قدرتمند نخواهد بود، هر چند آنها هنوز نفوذ خوبی خواهند داشت.

این بدان معنی است که کار استخدام بازیکن جدید می تواند در کنار جستجو برای مربی جدید ادامه یابد، حتی اگر یک سری از مذاکرات اصلی و قراردادهای جدید، به مربی جدید ارتباط داشته باشد.

قرارداد آرون رمزی، پتر چک و دنی ولبک در سال 2019 به پایان می رسد و انتظار می رود که آنها تا انتخاب مربی جدید منتظر بمانند تا تصمیم نهایی خود را در جهت تمدید قراردادشان بگیرند، قرارداد جک ویلشر در ماه ژوئن به پایان می رسد و تاکنون پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است.در تابستان گذشته، بارسلونا خواهان جذب هکتور بلرين بود، ولی او تا سال 2023 با آرسنال قرارداد دارد، او قطعا بازيكني است كه قیمت بالایی دارد و فروش او می تواند عایدی مالی خوبی را برای تیم به ارمغان بیاورد.

بودجه انتقال آرسنال بعد از دست دادن سهمیه این فصل لیگ قهرمانان، کاهش یافته است و اگر در لیگ اروپای این فصل قهرمان نشوند و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست نیاورند، عامل دیگری برای کاهش بودجه نقل و انتقالاتی تیم در سال 2019 خواهد بود. با این وجود، منابع مالی تیم از سال 2019، رشد خواهد کرد، با عقد قرارداد جدید برای اسپانسرینگ پیراهن باشگاه و عقد قرارداد جدید با شرکت امارات برای واگذاری حق اسم ورزشگاه، نفع خوبی برای تیم خواهد داشت. قرارداد جدید با شرکت امارات، در کنار اسپانسرینگ آستین لباس تیم، هر ساله چیزی درحدود 20 میلیون پوند نصیب باشگاه خواهد کرد.

ما شاهد تغییرات خارج از زمین فوتبال هم خواهیم بود، مربی بدنسازی تیم، تونی کالبرت، مربی تیم، بورو پریموراک و مربی دروازه بانهای تیم، گری پیتون هم آرسنال را ترک خواهند کرد، کاپیتان تیم، پر مرته ساکر سرپرستی آکادمی را برعهده خواهد گرفت، مرته ساکر گفت: "بازیکنان هم باید درباره خروج ونگر، مسئولیت پذیر باشند."

او همچنین از هم بازیان خود خواست تا "بهترین" مراسم خداحافظی را با قهرمانی در لیگ اروپا در ماه آینده در لیون، برای ونگر  برگزار کنند، در روز پنجشنبه، آرسنال در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت، البته آنها محمد الننی را، که پس از مصدومیت از ناحیه لگامنت مچ پا در خلال پیروزی 4-1 مقابل وستهام یونایتد، 3 هفته از میادین دور خواهد بود را، مقابل اتلتیکو مادرید به همراه نخواهد داشت.


 





ثبت نام جهت حضور در میتینگ آرسنال - اتلتیکومادرید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۸۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰