loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 لیورپول 0 The Fa WSL
آرسنال 3 لیورپول 0 The Fa WSL

آرسنال ۳ لیورپول ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال دیشب به مصاف لیورپول در لیگ برتر رفت. توپچی ها از همان دقایق ابتدایی بازی حملات زیادی بر دروازه ی لیورپول داشتند. از شوت 25 یاردی جانسن گرفته تا ضربه ی زیبای ون د دنک و حملات کتی مک کیب.

در ادامه نیز اما میشل با همکاری جردن نابز موقعیت خوبی را بر دروازه حریف ایجاد کردند. آرسنال حملات متعددی روی داشت اما در نیمه ی نخست موقعیت چندانی در چارچوب حریف نداشتند و شوت هایشان با بی دقتی از گوشه دروازه به بیرون میرفت. 

نیمه ی نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و بلاخره در نیمه ی دوم دقیقه ی 65 بود که کتی مک کیباز فاصله ی 60 یاردی شوت پرقدرتی به سمت دروازه ی لیورپول راهی کرد و این ضربه خارق العاده در نهایت به گل تبدیل شد تا بلاخره طلسم دروازه ی لیورپول شکسته شود. 

ده دقیقه بعد جردن نابز موفق شد از یک زاویه ی کاملا بسته و با توجه به اشتباه مدافعین لیورپول دروازه ی حریف را باز کند و به پنجاهمین گل خود با لباس آرسنال دست یابد. 

تنها پنج دقیقه مانده به پایان بازی باز هم جردن نابز این بار از روی نقطه یکرنر و از زاویه بسته به طور مستقیم گل سوم را روانه دروازه ی لیورپول کرد . در این بازی کاری از دست گلر قهار سابق ما در لیورپول ، شیبون چمبرلین بر نیامد تا در نهایت این دیدار با پیروزی پر گل توپچی ها به پایان رسد.

با این پیروزی ارسنال با 28 امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول منچسترسیتی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

پس از این دیدار توپچی ها باید 29 آوریل خانه از خانه به مصاف بیرمنگام در لیگ برتر بروند.

Arsenal (4-3-1-2) ترکیب: Sari van Veenendaal; Katie McCabe, Leah Williamson, Louise Quinn, Emma Mitchell; Dominique Janssen, Jordan Nobbs, Danielle van de Donk; Kim Little; Lisa Evans, Beth Mead

تعویض ها: Danielle Carter for Evans 79, Heather O’Reilly for Little 79, Ava Kuyken for van de Donk 86

تعویض های استفاده نشده: Anna Moorhouse, Jessica Ngunga, Shannon Cooke

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰