loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی
سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی

سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی

در مورد بازی...
سیمئونه: ما یک تیم مبارزه طلب داریم و امیدوار هستیم بتوانیم عملکرد خوبی را در اینجا به ثبت برسانیم، ما با توان و آمادگی ذهنی قوی برای رویارویی با آرسنال در ورزشگاه امارات که در آن بسیار قدرتمند هستند به اینجا آمده ایم، ما به دنبال قهرمانی در این رقابت ها هستیم، پس در این دیدار باید نشان دهیم که شایسته ی قهرمانی هستیم.


در مورد جانشینی آرسن ونگر توسط سیمئونه...
سیمئونه: من در مورد آینده بسیار هیجان زده‌ام و فکر می کنم در جایی که هستم بسیار خوشحالم، من هیچ صحبتی با هیچ کسی در آرسنال نداشته‌ام و در اتلتیکو بسیار خوشحال هستم.


در مورد آرسن ونگر...
سیمئونه: من او را تحسین می کنم و سعی می کنم از او یاد بگیرم، وقتی به دوران مربیگری او نگاه می کنید تنها چیزی که به ذهن شما می رسد تحسین کردن اوست، ما هر دو مربی هستیم و می دانم که ماندن در همچین سطحی بسیار سخت است.


آیا کاستا اینجاست تا بازی کند یا فقط برای جنگ روانی و ترساندن حریف او را به لندن آوردید؟
سیمئونه: اگر دیگو را بشناسید می دانید که هر دو مورد برای او ممکن است، تیم های زیادی در انگلیس و اسپانیا از او زخم خورده اند، وضعیت او رو به بهبودی است او دیروز و امروز با ما تمرین کرد، و فردا نیز یا از ابتدا کار را آغاز خواهد یا روی نیمکت خواهد بود.

در مورد آرسنال...
گودین: کسی نیست که آرسنال را نشناسد آنها سال ها عملکردی عالی داشته اند و فوتبالی زیبا بازی می کند و تیمی مبارزه طلب هستند، ما نهایت احترام را برای حریف قائل هستیم و انتظار یک نیمه نهایی عالی را داریم.


آیا رفتن ونگر انگیزه آرسنالی ها را بیشتر و آنها را خطرناک‌تر می کند؟
گودین: من نمی دانم چه چیزی آنها را خطرناک‌تر می کند، اما مطمئن هستم آنها شایستگی قهرمانی در لیگ اروپا را دارند، آنها بسیار هیجان زده اند و می خواهند در مسیر قهرمانی گام بردارند، ما باید بیشتر دقت کنیم، اما ما الان آگاه هستیم که با یک تیم بسیار خوب بازی می کنیم.


در مورد جدا شدن سیمئونه از اتلتیکو مادرید...
گودین: من حس می کنم سرمربی ما فصل بعد هم در اینجا خواهد بود، و از شرایط خود در اتلتیکو بسیار راضی است.


در مورد الکساندر لاکازت...
گودین: لاکازت یک تمام کننده بسیار خوب و یک بازیکن سرعتی است، او تلاش خواهد کرد تا مدافعان ما را به واکنش وادار کند تا با دقت و تمرکز بیشتری کار کنند، اما در مورد او هنوز با گریزمان صحبت نکرده ام.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰