loading
در حال بررسی درخواست شما
گیلم بالاگه: لوئیز انریکه دوست دارد سرمربی آرسنال شود
گیلم بالاگه: لوئیز انریکه دوست دارد سرمربی آرسنال شود

گیلم بالاگه: لوئیز انریکه دوست دارد سرمربی آرسنال شود

گیلم بالاگه ژورنالیست معتبر اسکای اسپرت و مفسر فوتبال اسپانیا می گوید که لوئیز انریکه که نامش بعنوان یکی از گزینه های سرمربیگری آرسنال مطرح است، خود او نیز دوست دارد تا برای سرمربیگری به ورزشگاه امارات بیاید.

آرسن ونگر 22 سال در قلمروی توپچی ها حضور داشت و ماه آینده به دوره مربیگریش در تیم، پایان می دهد  به همین مناسبت، گزینه های متعددی برای تصدی عنوان سرمربیگری تیم مطرح شده است، تا در پایان فصل جانشین ونگر شوند.لوییز انریکه، این فصل را در هیچ تیمی مربیگری نکرده است و به گفته اسکای بت او شانس 5 به 2 برای تصدی مربیگری آرسنال را دارد. بالاگه از طرفداران این مرد اسپانیایی می باشد و معتقد است که او برای سرمربیگری توپجی ها، گزینه مناسبی است.

بالاگه در مورد این موضوع گفت:
"من به شما می گویم آنچه که آرسنال نیاز دارد، لوئیز انریکه است، آیا او هم از این کار لذت می برد؟ او کاملا این شغل را دوست دارد، چرا؟ زیرا پس از یک سال خانه نشینی او آماده بازگشت است، او تا به حال پیشنهادات زیادی داشته است، سرمربیگری پاریس سنت ژرمن یکی از پیشنهادات مهم به او بود، اما من معتقد هستم که آرسنال هنوز پیشنهادی برای جذب او ارائه نداده است.

لوئیز انریکه در دسترس است و او خود را در دسترس قرار داده است زیرا می خواهد کار درست را بدست آورد، لوئیز انریکه لیگ برتر را دوست دارد، او همیشه دوست دارد در انگلستان بازی کند و چیزهایی را در انگلیس ببیند که در اسپانیا دیده نمی شود، یعنی ارتباط با طرفداران و نحوه ی ارتباط هواداران با بازی، چیزی است که در انگلستان بوضوح دیده می شود.مرد 47 ساله در مدت زمان حضور خود در نیوکمپ، فوتبال هیجان انگیز و جذابی را به نمایش می گذاشت.او همچنین در دوران مربیگریش در بارسلونا توانست دو قهرمانی لالیگا و سه بار قهرمانی جام حذفی اسپانیا و یک بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و طرفداران آرسنال مطمئنا خوشحال خواهند شد که او را در تابستان امسال در شمال لندن ببینند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰