loading
در حال بررسی درخواست شما
انگلستان تیم برتر خواهد بود
انگلستان تیم برتر خواهد بود

انگلستان تیم برتر خواهد بود

 

مدافع جوان توپچیها که به دلیل تشابه اسمی با ستاره هالیوود نامش در مطبوعات مورد توجه قرار میگیرد، امروز و در جریان مرحله نیمه نهایی زیر 19 سال اروپا برای رویارویی با اسپانیا در ترکیب سفیدپوشان انگلستان به میدان خواهد رفت.
تام معتقد است بازی امروز زمان نشان دادن این است که مردان جوان انگلستان چیزی فراتر از تعدادی جوان هستند و فرصتی است برای تمجید از سس فابرگاس و هم صحبت شدن با او پس از قهرمانی احتمالی در مسابقات.
مدافع چپ انگلستان میگوید:"سس یک الگو واقعی برای تمام جوانان آرسنال است زیرا او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.
"او در زمان مناسب موارد مفید را میگوید و یک الگو به حساب می آید، مانند نیمی دیگر از بازیکنان تیم اصلی.
"شکست دادن اسپانیا و صعود به فینال مسابقات بسیار عالی خواهد بود.
"دوست دارم مدال طلا این مسابقات را به بازیکنان جوان آرسنال نشان دهم و خصوصا به سس. مطمئنم که او از این موضوع خوشحال خواهد شد و کمی شوخی خواهد کرد."
کروز در این مسابقات یکی از مردان اصلی تیم انگلستان است و به همراه دیگر شاگردان جوان "نوئل بلیک" سعی میکنند تا حدی ناکامی تیم ملی کشورشان در جام جهانی را از یادها ببرند. آنها تا اینجای کار نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند و پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته اند.
یاران تام جوان توانستند در بازی آخر دور گروهی، با کسب تساوی 1-1 از میزبان مسابقات به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنند. کروز ادامه داد:"میدانستیم که در گروه سختی قرار گرفته ایم و صعود از آن گروه کار بسیار ارزشمندی بود.
"با گلزنی در دقایق پایانی دیدار برابر فرانسه و کسب جواز صعود به مرحله بعد، احساسی مانند پیروزی را داشتیم.
"جو حاکم بر رختکن بهترین احساسی بود که میتوان داشت.
"با این حال بازی بسیار دشواری بود و اکثر بازیکنان بسیار خسته شده بودند و حتی من در راه بازگشت و در اتوبوس به خواب رفتم."
تام ایمان دارد یارانش میتوانند اسپانیا را نیز مانند فرانسه ناکام بگذارند:"بازی بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت. با این حال شانس خوبی برای ما وجود دارد.
"اسپانیا تیمی بسیار تکنیکی است ولی اگر ما بهترین بازیمان را ارائه کنیم میتوانیم تمام شانس این بازی را به خودمان اختصاص دهیم."
تام در مورد تشابه اسمی اش با ستاره مطرح هالیوود نیز گفت:"مردم فکر میکنند که نام من پس از شهرت بازیگر هالیوود انتخاب شده است، ولی اینگونه نیست. نام تام در خانواده ما برای نسل های متوالی وجود داشته است.
"من حتی هوادار پر و پاقرص او نیستم. تنها فیلمی که با بازی او دوست داشتم Jerry Maguire بوده."

 

تام کروز جوان و 18 ساله، تنها یک بار و در دیدار برابر المپیاکو و در لیگ قهرمانان اروپا برای تیم اصلی آرسنال به میدان رفته است.

Thomas Cruise Quick profile - UEFA.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : the sun
بازدید: ۵۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰