loading
در حال بررسی درخواست شما
اوبامیانگ دلسرد از این شرایط
اوبامیانگ دلسرد از این شرایط

اوبامیانگ دلسرد از این شرایط

از زمان پیوستن اوبامیانگ در ژانویه به آرسنال، او شروع قدرتمندی در باشگاه داشته است. با این حال، آرسنال در این فصل در رقابت های زیادی حضور داشت و تنها شانس موفقیتشان در این فصل، قهرمانی در لیگ اروپا می باشد.

آرسن ونگر همچنین با اعلام خروجش از باشگاه در انتهای این فصل، به مشکلات موجود در این تیم شمال لندنی، موضوعی را اضافه کرد.اما با توجه به اینکه ستاره های آرسنال تلاش می کنند تا خداحافظی شکوهمندی را برای مربی تدارک ببینند، بالاگه می گوید که اوبامیانگ از بودن در کنار هم تیمی های خودش خوشحال نیست!

گلیم بالاگه مفسر فوتبال اسپانیا و ژورنالیست معتبر اسکای اسپرت گفت:"بسیاری از مسائل باید تغییر کنند و مربی جدید باید شجاعت لازم برای انجام تغییرات بزرگ را داشته باشد، من شنیده ام که اوبامیانگ نسبت به نحوه بازی و وضعیت تیم ناراضی و نامید است، من فکر می کنم که او دوست دارد عملکرد بهتری را از هم تیمی های خودش مشاهده کند."

مربی جدید آرسنال باید در بدو ورودش فکری به حال خط دفاعی تیم کند، اما بالاگه بر این موضوع صحه گذاشت که جانشین ونگر باید تمام فرهنگ موجود در باشگاه را اصلاح کند.

او در ادامه گفت:"مشکل خط دفاعی، تنها یکی از مشکلات آرسنال است.اگر مردم فکر می کنند که با واگویی برخی تاکتیک ها توسط مربی جدید و کمتر گل خوردن، تیم به جمع چهار تیم بزرگ جزیره باز می گردید و تمام مشکلات حل خواهد شد، از نظر من اشتباه می کنند، این فرهنگ درون باشگاهی است که باید تغییر کند و در حال تغییر است.خط دفاعی در اولیت است، ولی تاکید می کنم که همه باید سخت کار کنند، بازیکنان کیفیت خوبی دارند اما آنها نیاز به یک چهره جدید، با پیام های تاکتیکی جدید دارند و باید از منطقه آسایش خود خارج شوند."

توپچی ها باید در بعد از ظهر یکشنبه به مصاف منچستر یونایتد بروند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express
بازدید: ۱,۰۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰