loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی فینال جام حذفی بانوان
پیش بازی فینال جام حذفی بانوان

پیش بازی فینال جام حذفی بانوان

باز هم در فینال جام حذفی بانوان انگلستان در ومبلی باید با چلسی دیدار داشته باشیم و این امید را داریم که برای پانزدهمین بار بتوانیم این جام را بالای سر ببریم.
 
آبی پوشان لندن که تا به اینجای فصل هیچ شکستی نداشتند در جام حذفی هم فقط یک گل دریافت کردند.
 
بانوان چلسی در این تورنومنت 10 بر 0 لاندن بیز را شکست داده و پس از آن دانکستر را از پیش رو برداشته و به تلزگی نیز لیورپول را شکست داده اند.
 
یکی دیگر از نتایج خوب چلسی به شکست 2-0 منچسترسیتی در لیگ برتر باز میگردد.
 
بازیکن 19 ساله ی آنها کاتبرد درخشش خوبی در گلزنی برای تیمشان دشته و هچنین کربی نیز از دیگر مهاجمان پر ستاره ی آبی پوشان است.
 
آخرین بار که آرسنال و چلسی در جام حذفی به مصاف هم رفتند مربوط به دو سال است که زمانی که برای چهردهمین بار با گل دنیله کارتر موفق به کسب عنوان قهرمانی در این جام شدیم.
 
باید دید ویویان میدیما به دلیل مصدومیت به این دیدار خواهد رسید یا نه. مسئله ای که توجه رسانه ها و هواداران را به شدت به خود جلب کرده است. این بازیکن ملی پوش هلندی ما ماه گذشته موفق شد پنجاهمین گلش را برای تیم ملی خود به ثمر برساند. میدیما برای تیم ملی اش رهبری ارزشمند است و نقش بزرگی در کسب عنوان قهرمانی یورو 2017 بانوان داشته اما نقش موثر ویویان برای آرسنال برمیگردد به حضور درخشان او در فینال با کانتی کاپ مقابل منچسترسیتی که هیچکس ان را فراموش نخواهد کرد.
 
 
کنفرانس خبری سرمربی پیش از بازی:
 
آبی پوشان لندن تا به اینجای فصل حتی یک شکست نداشتند و موفق شدند لیورپول و سیتی را با یک گل در این جام شکست دهند .
 
با اینحال مونتمورو اعتقاد دارد که تیمش کیفیت لازم برای شکست چلسی را دارد. او از خبرنگاران خواست از حواشی بپرهیزند تا آنها به خوبی بتوانند به بازی آینده خود متمرکز شوند.
 
"فینال فینال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. آنها نسبت به لیگ متفاوت عمل خواهند کرد بنابراین همانطور که در این مدت نگرش درستی داشتیم همان را در عملکردمان در زمین بازی خواهیم آورد. ما شانس بسیار خوبی داریم."
 
"اکنون من به عنوان مربی بسیار زیاد زیر رادار ها هستم. جای هیچ دلیل تراشی نیست و فقط باید این اطمینان باشد که به آن حدی از تمرکز که نیاز داریم رسیده ایم. تمرکز از همه نظر.. این خیلی اهمیت دارد که به راه درستی پای بگذاری . خیلی خوشحالم که شانس کمی برای قهرمانی داریم و میتوانم هر چه فشار هست را بر سر چلسی بگذارم."
 
"هر چه بیشتر در فینال ها حضور داشته باشید تحلیلتان بیشتر میشود و تجربیات بیشتری کسب میکنید و میتوانید به ریتم خود برسید. این مهم ترین مسئله است. به محض اینکه بتوانید بازی را تحلیل کنید به احساساتی که ازآغاز کردن فوتبال به دست می اوردید میرسید. "
 
"هر چه تجربه ی فشارهای روانی روی بازیکنان بیشتر باشد آنها بهتر میتوانند از پس آن کار بر بیایند. ما اخیرا تجربه قهرمانی در کانتی کاپ را داشتیم بنابراین تجربه ی ما اهمیت دارد و امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم."
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰