loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری مونتمورو پس از شکست در فینال جام حذفی
کنفرانس خبری مونتمورو پس از شکست در فینال جام حذفی

کنفرانس خبری مونتمورو پس از شکست در فینال جام حذفی

 
در مورد احساستان پس از سوت پایان بازی...
مشخص است که دلسرد هستم اما حقیقتا آنها تیم قدرتمندی هستند و تیم خوبی دارند و بازیکنانی دارند قفل بازی را شکستند. بازیکنان بزرگ در یک دیدار بزرگ در سطحی بالا و آنها موفق شدند قهرمان شوند.
 
 
در مورد اینکه کجا احساس کرده بازی را از دست دادند...
چند مسئله بود. ما تیم را به اندازه ی کافی قوی نچیده بودیم و انها موفق شدند که نفوذ کنند. فکر میکند اشتباهی رخ داد که گل اول را خوردیم و انها عقب ماندند و فکر میکنم گل دوم هم از میانه میدان بود. دلالیل متعددی بود اما من نمیخواهم دوباره این اتفاقات را در مورد آنها مطرح کنمو بگویم آنها چه کردند و چه توانایی هایی داشتند که تیم ما را از هم پاشاندند.
 
در مورد رسیدن به دو فینال در اولین فصل حضورش...
خیلی افتخار میکنم. ترجیح میدهم مردم قضاوت کنند که این خوب بوده یا بد اما از حضورم در اینجا فقط 20 هفته میگذرد. ما ابتدای کار سعی کردیم ریتممان را پیدا کنیم و با پیدا کردن اساس ریتم بنیادی آرسنال آغاز کردیم. ما هنوز هم کارهای زیادی داریم تا انجام دهیم.
 
در مورد دریافت گل درست دو دقیقه پس از گلزنی...
نگاه کنید ، این ماجرا در تاریخ فوتبال سابقه ی زیادی دارد.  شما به بازی بر میگردید ، تلاش میکنید و به گل میرسید و سپس آنها شانسشان را امتحان میکنند. آنها موقعیت های خوبی داشتند و همانطور که گفتم آنها راه دروازه ی ما را باز کردند و گلهای خوبی هم به ثمر رساندند.
 
در مورد آنچه از این عملکرد یاد گرفتید...
مشخص است که فکر میکنیم هنوز جای کار داریم. از لحاظ ساختاری باید کار کنیم و هر چه بیشتر در چنین دیدارهای بزرگی حضور داشته باشیم و با تیمهای بزرگی بازی کنیم بیشتر خواهیم آموخت و بهتر خواهیم شد.ئ نیاز داریم کمی صبور تر باشیم و تیز تر ترکیبمان را بچینیم و مشخص است که باید کمی در دفاع قدرتمندتر عمل کنیم و آن را سازمان یافته تر کنیم تا تیمها را بیشتر از این تحت فشار قرار دهند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰