loading
در حال بررسی درخواست شما
شبی که 442,734 هزار پوند برای خیریه جمع شد
شبی که 442,734 هزار پوند برای خیریه جمع شد

شبی که ۴۴۲,۷۳۴ هزار پوند برای خیریه جمع شد


عصر پنج شنبه در ورزشگاه امارات و در مهمانی سالانه بنیاد خیریه آرسنال رقم جالب توجه  ۴۴۲ هزار و ۷۳۴ پوند جمع شد.


بازیکنان و مربی تیم مبلغ 100 هزار پوند کمک کردند و اوزیل قول داد که یک ساعت اختصاصی رولکس بنام شکست ناپذیران را که با همکاری هانری ساخته شده است را به قیمت 30 هزار پوند بفروش برساند و به خیریه اعطا کند.در یک شب خاص در امارات، مهمانان از شام طراحی شده توسط ریموند بلان و از اجرای راجر دالتری طرفدار آرسنال لذت بردند، هالی ویلوبی میزبان این جشن بود. با تشکر از همه کسانی که در شب حضور داشتند، هزاران کودک با برنامه هایی که از نام آرسنال برای الهام بخشیدن و پشتیبانی استفاده می کنند، مورد حمایت قرار گرفته اند، یک برنامه ویژه و مبلغی برای پروژه استعدادیابی و حمایت از کودکان در کمپ پناهندگان زاتاری اردن و اندونزی اختصاص داده شده است.

این پروژه با همکاری «آرسنال» سعی می کند تا با استفاده از تجربه مربیگری و استعدادیابی آرسنال برای کمک به کودکان برای بهتر زندگی کردن در برخی از سخت ترین نقاط جهان، دست به دست هم بدهند.

کمک های مالی نیز برای کمک به بنیاد آرسنال برای حمایت از طیف گسترده ای از ابتکارات محلی ادامه یافته است، از کمک به احیای زمین های محلی فوتبال در شمال لندن، تا حمایت از ورزش، هنر و پروژه های اجتماعی نزدیک به ورزشگاه امارات، از جمله فعالیت های بنیاد آرسنال می باشد. بنیاد به حمایت از برنامه ستاره سابق تیم، باب ویلو، درباره کودکان که از امراض مختلف رنج می برند و جوانان بی خانمان، ادامه می دهد.

آنچه که کار متنوع بنیاد آرسنال را خاص می کند، رویکرد توامان محلی و جهانی است، اعتقاد بر این است که با حمایت درست، جوانان می توانند بخوبی رشد کنند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰