loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر بین شیرهای انگلستان در جام‌جهانی
ویلشر بین شیرهای انگلستان در جام‌جهانی

ویلشر بین شیرهای انگلستان در جام‌جهانی

علیرغم گزارش‌های پنجشنبه راجع به عدم توجه گرت ساوتگیت به ویلشر، به نظر می‌رسد که این هافبک در لیست موقتی برای ترکیب تیم ملی انگلستان در جام جهانی جای گرفته است.

ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس این لیست ٣۵ نفره را قبل از ١۴ مِه منتشر خواهد کرد، در ادامه، او تا ۴ ژوئن فرصت خواهد داشت که این لیست را به ٢٣ نفر تقلیل دهد و نفرات اصلی تیم ملی سه شیرها را انتخاب کند.دیلی استار پنجشنبه مدعی شد که ساوتگیت بدلیل عدم اطمينان از آمادگی جسمانی جک ویلشر، به او اعتماد کافی را ندارد و او را از لیست خود کنار خواهد گذاشت، علیرغم اینکه ویلشر در تمام طول فصل آماده بوده است.

حالا، سامی مُقبل امروز در دیلی میل نوشته است که ویلشر به دلیل شرایط مناسبش در هفته‌های اخیر، دست‌کم در لیست موقت ساوتگیت حضور خواهد داشت.ویلشر اولین بازی ملی‌اش با پیراهن انگلستان را در سال ٢٠١٠ مقابل مجارستان انجام داد، در روزی که بطور تعویضی بجای استیون جرارد وارد میدان شد.

او دهمین بازیکن میان جوانترین بازیکنان تاریخ تیم ملی انگلستان است که با تنها ١٨ سال و ٢٢٢ روز، با پیراهن تیم ملی بازی کرده است، مصدومیت‌های پی‌درپی او موجب شد که تنها ٣۴ بار با این پیراهن به میدان برود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار جام جهانی 2018
منبع : Daily Cannon
بازدید: ۱,۱۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰