loading
در حال بررسی درخواست شما
گیلبرتو : همانند ونگر سخت پیدا میشود
گیلبرتو : همانند ونگر سخت پیدا میشود

گیلبرتو : همانند ونگر سخت پیدا میشود

کاپیتان سابق آرسنال درباره تاثیرات مربیگری طولانی مدت ونگر در تیم می گوید و پیدا کردن جانشینی به مانند او برای تیم را امری مشکل می داند.ونگر در سال 1996 از ژاپن به تیم آمد و تاکنون سه بار با آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است و روز یکشنبه هفته آتی در آخرین بازیی که عنوان دار مربیگری آرسنال میباشد به مصاف هادرزفیلد خواهد رفت.

از کاندیدهای زیادی از جمله: مربی یوونتوس، مکس آلگری، کارلو آنچلوتی، کمک مربی لیورپول، ژلیکو بواچ، لوئیز انریکه، یواخیم لو، پاتریک ویرا، میکل آرتتا، تیری آنری، لئوناردو یاردیم و ناگلزمن برای مربیگری آرسنال و جانشینی ونگر در فصل جدید نام برده می شود.سیلوا در سال 2002 توسط ونگر جذب شد و شش فصل را تحت نظر مربی سابق ناگویا گرامپوس و موناکو سپری کرد. او در آرسنال برنده لیگ و جام حذفی شد، این هافبک برزیلی عضو تیمی که به فینال لیگ قهرمانان فصل 2005-2006  هم راه یافت بود.

سیلوای 41 ساله درباره نقش ونگر گفت:" سخت است تا بتوان برای کسی مانند ونگر، جانشینی یافت. با توجه به افتخاراتی که او بدست آورده است، مربی بعدی باید فشار زیادی را از این جهت تحمل کند."" خیلی خوب است که یکی از هم تیمیان سابق من مربی تیم شود، وگرنه باید دنبال کسی بود که در سطح آنها باشد و این موضوع باید سریعا مشخص شود. باید دید که برنامه های باشگاه برای این دوره جدید برای باشگاه چیست."

او افزود:" ونگر در سالهای مربیگریش، آرسنال را به سطح متفاوت و خاصی رسانده است، اوتمام زندگی اش را و نه تنها شغل و وقت خود را، وقف این باشگاه فوق العاده کرده است. او کسی است که جای خالی اش در جهان فوتبال حس خواهد شد، البته من امیدوارم که او به گونه ای به حضورش در دنیای فوتبال، چه در آرسنال و چه در جایی دیگر، ادامه دهد."" ببینید که او در این سالها، چه خدمات  شگفت انگیز و ویژه ای برای باشگاه انجام داده است. من از تمام چیزهایی که او برای من انجام داد، سپاسگزارم. به عنوان یک حرفه ای، شخصیت و سبکی که او به باشگاه و حتی دنیای فوتبال اضافه کرده توسط همه دست اندرکاران فوتبالی ارزشمند است و باید همه از او بابت خدماتش، قدردان باشند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۸۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰