loading
در حال بررسی درخواست شما
کیون : خرید مدافع سطح جهانی، نیاز ماست
کیون : خرید مدافع سطح جهانی، نیاز ماست

کیون : خرید مدافع سطح جهانی، نیاز ماست

این آخرین هفته حضور ونگر در تیم می باشد. آنها بار دیگر نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و در لیگ ششم شدند و در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا هم حذف شدند.در حال حاضر، مکس آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی ونگر میباشد.آرسنال تعدادی از مدافعین جوان و آینده دار را در اختیار دارد ولی کیون می گوید جانشین ونگر باید یک مدافع کلاس بالا باشد که توانایی رهبری تیم را در زمین نیز داشته باشد را به خدمت دربیاورد. " مدافعان جوان و آینده داری در تیم وجود دارد از جمله: کالوم چمبرز، راب هولدینگ و کنستانتینوس ماوروپانوس."

او به دیلی میل گفت:" آرسنال دو مدافع مرکزی خود را بنحوی از دست داده است. پر مرته ساکر بازنشسته شده و لورنت کوشیلنی هم تا ماه دسامبر، بدلیل مصدومیت از میادین به دور خواهد بود. مربی جدید باید ابتدا باید بسنجد که مدافعین جوان فعلی تیم به اندازه کافی کیفیت دارند تا آنهایی که مستعد هستند را در برنامه های آتی خود جای دهد.آرسنال نیاز به یک مدافع مرکزی سطح بالا دارد تا در کنار یکی از مدافعین جوان فعلی تیم، بازی کند. مدافع جوان یونانی تیم عملکرد خوبی در اولین بازی خود در برابر منچستریونایتد داشت و امیدوارکننده ظاهر شد."

او در دقیقه 15 بازی با لستر در روز چهارشنبه از زمین اخراج شد ولی کیون معتقد است که او آینده روشنی دارد. او افزود:" من امیدوارم که او با دریافت این کارت قرمز از مسیر خوبش عقب نشینی نکند، من نشانه های خوبی از عملکرد خوبش در مقابل برنلی دیدم. شان دایچ، بازیکنان فیزیکی ای در خط حمله خود بکار بسته بود ولی ماوروپانوس بخوبی از پس مهار آنها برآمد.او قوی و در عین حال سریع است و در مقابل برنلی عملکرد پرصلابتی را از خود به نمایش گذاشت. تماشاگران هم از دیدن عملکرد خوب و جنگندگی او به وجد آمده بودند. تگر همیشه اینگونه بازی کنید. همه چیز را باهم خواهید داشت."

در نهایت، بابد گفت ماوروپانوس 20 ساله است و باید بازیهای بیشتری انجام دهد. رسیدن به تیم اول آرسنال در سن او، رویداد بسیار بزرگی است. من هم زمانی که هم سن او بودم در بازی آرسنال و منچسترسیتی سال 1986 از زمین اخراج شدم. من از ابتدای دوره بازیگریم خشن بازی می کردم و اگر با این سبک بازی، کوچکترین اشتباهی بکنید، شما احتمالا آن بازی را از دست می دهید. برای ماوروپانوس بسیار عالی است که به تیم اصلی راه یافته است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : metro
بازدید: ۸۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰