loading
در حال بررسی درخواست شما
آلگری و سه مشکل عمده او با جانشینی ونگر
آلگری و سه مشکل عمده او با جانشینی ونگر

آلگری و سه مشکل عمده او با جانشینی ونگر

آرسنال پس از یک رشته مذاکرات سخت با نمایندگان ماسیمیلیانو آلگری، از بخدمت گیری او تا حد زیادی مطمئن شده است. اما مطبوعات ایتالیایی معتقد هستند که او در تیم تورینی باقی خواهد ماند. تایمز گزارش می دهد که مربی بزرگ یوونتوس، کسی که در همین هفته جام حذفی ایتالیا را برای یوونتوس به ارمغان آورد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی دیگر در سری آ با یوونتوس و کسب دوگانه قراردارد، از طریق واسطه ها و نمایندگانش پیگیر بودجه نقل و انتقالات و کادر فنی باشگاه آرسنال شده است و دیروز قدم مثبت بزرگی در جهت عقد قرارداد با او برداشته شده است.  

آرسنال در حال حاضر اعلام کرده است که دستیار آرسن ونگر، بورو پریموراک و مربی دروازه بانان تیم، گری پیتون از تیم جدا خواهند شد. همچنین دو یار قدیمی باشگاه نیل بنفیلد و تونی کالبرت هم از تیم جدا خواهند شد. اما باشگاه مشتاق است تا با استیو بولد و ینس لمن ادامه همکاری دهد.

روز جمعه، یاهو اسپورت ادعا کرد که آلگری سه مانع اصلی برای قبول مربیگری تیم آرسنال پیش رو دارد: کیفیت فعلی ترکیب اصلی تیم، ناکافی بودن بودجه نقل و انتقالات تیم و فشار ناشی از جانشین ونگر بودن، موانع اصلی او هستند.با این وجود گزارش شده که آلگری مشغول فراگیری زبان انگلیسی است و درجستجوی چالشی جدید، برای کسی که یک دوره موفق 4 ساله در تورین را سپری کرده است، در لیگ برتر انگلیس می باشد.

آلگری 50 ساله برای تمدید قرارداد خود با یوونتوس مذاکراتی انجام داده است ولی گفته می شود که او نگران ترکیب پر سن و سال قهرمان فعلی سری آ در فصل نقل و انتقالات می باشد و نگرانی خاصی روی خط دفاعی تیم دارد و معقتد که این پست در تیم، نیاز به تقویت اساسی دارد. آرسنال همچنان مصمم است تا قبل از شروع رقابتهای جام جهانی مربی جدید خود را انتخاب کند و در حال حاضر اولین گزینه آنها مکس آلگری میباشد. اما همچنان منابع ایتالیایی معتقد هستند که آلگری حداقل برای یک فصل دیگر در یوونتوس باقی خواهد ماند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰