loading
در حال بررسی درخواست شما
لیونبرگ مربی شد، در انتظار آرتتا
لیونبرگ مربی شد، در انتظار آرتتا

لیونبرگ مربی شد، در انتظار آرتتا

خبرگزاری‌ها این روزها بشدت در مورد جانشین ونگر فعالیت میکنند، آنها امروز آرتتا را جانشین ونگر دانستند.


آرتتا زمانی که در آرسنال بود، بین هم‌تیمی هایش به "مربی" معروف شده بود و حالا فاصله زیادی تا جایگاه واقعی این لقب ندارد. کاپیتان پیشین توپچی‌های لندن، امروز توسط خبرگزاری‌ها به عنوان گزینه اول سرمربیگری آرسنال معرفی شد. جایگاهی که تا چند روز پیش در اختیار آلگری بود.
آرتتا لقب "مربی" را در آرسنال بدست آورده بود و دلیل آن هم دخالت در تصمیم گیری ها توسط آرتتا بود. او معمولا سرگرم بود و در همه امور صاحب نظر بود. آرتتا میتواند در جایگاه مربیگری قرار گیرد ولی فعلا تیمی به او اجازه این کار را نداده است و او میتواند در آرسنال به این شغل مهم برسد.


میرور نوشت: انتظار میرود آرتتا به عنوان جانشین آرسن ونگر به تیم آرسنال بازگردد.پیش از این هم "پپ" گفته بود : بر سر راه آرتتا قرار نمیگیرم و او میتواند برای مربیگری به آرسنال برود.

اخیرا لیونبرگ هم قبول کرده تا به آرسنال بازگردد و به عنوان مربی تیم زیر 23 ساله‌های توپچی‌ها شروع به فعالیت کند.  آنها امیدوار هستند تا لیونبرگ بتواند بازیکنان جوانی با استعدادی را به تیم اصلی معرفی کند.

از استیو بولد و ینس لمان خواسته شده تا در تیم بمانند. دیگر اعضای کادر فنی شامل Peyton ، Primorac و Banfield  هم آرسنال را ترک میکنند. انتظار میرود لمان در باشگاه بماند اما احتما آنکه استیو بود از آرسنال به تیم شهر استوک بازگردد، وجود دارد. بولد در سال 1988 از استوک به لندن و آرسنال آمد.


ظاهرا آرتتا انتخاب گازدیس است. آرسنال بخوبی میداند سپردن تیم به یک مربی 36 ساله یک ریسک بزرگ به شمار میرود، اما با توجه به اینکه آلگری خواهان ادامه همکاری با یوونتوس است و لوئیز انریکه، مربی پیشین بارسلونا رقم بالایی را برای خود در نظر گرفته است ، احتمال همکاری آرتتا و آرسنال میرود.

پیش از این هم آرسنال یک مربی گمنام را بیش از 22 سال در کنار خود نگه داشت و به افتخارات بزرگی با وی دست یافت و سنِ آرتتا نمیتواند مانع از تصمیم سران آرسنال شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۷۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰