loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا در انتظار چراغ سبز یانکی بزرگ باشگاه
آرتتا در انتظار چراغ سبز یانکی بزرگ باشگاه

آرتتا در انتظار چراغ سبز یانکی بزرگ باشگاه

آرسنال قصد دارد میکل آرتتا را به عنوان مربی جدید برگزیند و به بازیکنان گفته شده است که به احتمال 90 درصد، او جایگزین آرسن ونگر می باشد.

آرتتا که به مدت دو فصل در منچستر سیتی، بعنوان کمک مربی پپ گواردیولا مشغول کار است، بعنوان گزینه مورد علاقه ایوان گازیدیس و جاش کرونکه مطرح شده است. به گزارش اسپورتس میل، به بازیکنان گفته شده که آرتتا به احتمال 90 درصد، جانشین ونگر خواهد شد و تا پایان هفته، نظر نهایی هیئت مدیره اعلام خواهد شد.

اما دیگر اعضای هیئت مدیره تیم، از جمله مدیر تیم، رائول سانلهی، معتقد است که یک مربی ثابت شده و با کارنامه برای تیم مناسب تر است. اما مکس الگری، لوییس انریکه و یواخیم لو همگی در حال حاضر از شانس کمی برای مربیگری تیم، برخوردار هستند. برای انتخاب آرتتا تنها چراغ سبز کرونکه مالک باشگاه باقی مانده است. آرتتا کاملا از علاقه آرسنال آگاه است و اگر مربیگری آرسنال به او پیشنهاد شود، او قطعا این شغل را قبول می کند. آرسنال می خواهد تا با شروع جام جهانی، مربی جدید خود را انتخاب کند.

در همین حال، در روز دوشنبه بازیکنان دریافتند که کالین لوین، سرپرست تیم پزشکی نیز از باشگاه اخراج شده است. این خبر باعث شگفتی و تاثر بازیکنان تیم شده است. لوین به عنوان یکی از بهترین فیزیوتراپیست های انگلستان است و در 23 سال حضورش در باشگاه، رابطه صمیمانه ای با بازیکنان و کادر فنی داشته است. او نه تنها درباره بدنسازی اطلاعاتی داشت بلکه درباره مشکلات فیزیکی بازیکنان هم نظرات خوبی داشت و نقش مهمی در حصول اطمینان از میزان آمادگی بازیکنان مصدوم، ایفا می کرد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Mail
بازدید: ۱,۴۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰