loading
در حال بررسی درخواست شما
یک دورتموندی دیگر در راه لندن ؟
یک دورتموندی دیگر در راه لندن ؟

یک دورتموندی دیگر در راه لندن ؟

آرسنال در پی جذب مدافع با کیفیت دورتموند سوکراتیس پاپاستاتوپولوس است، آرسنال قصد دارد برای تقویت خطوط دفاعی خود دو دفاع مرکزی با کیفیت و سطح بالایی را در این تابستان به خدمت بگیرد، گفته می شود سوکراتیس یکی از آن گزینه ها محسوب می شود.

سوکراتیس ۲۹ ساله با قیمتی در حدود ۱۵ میلیون پوند در دسترس است، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات آرسنال این بازیکن را به خوبی می شناسد، گفته می شود میسلینتات در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن یونانی است، تا هرچه زودتر این مدافع قدرتمند دورتموند را به لندن بیاورد.

از دیگر گزینه‌های آرسنال برای تقویت خطوط دفاعی جانی ایوانز است که با توجه به سقوط وست برومویچ به چمپیونشیب بند آزادسازی این بازیکن که مبلغی در حدود ۳ میلیون پوند است آزاد خواهد شد و این بازیکن با تجربه در دسترس خواهد بود، همچنین آرسنالی ها برای به خدمت درآوردن مدافع ترک تبار فرایبورگ یعنی چاغلار سویونچو، نیز مذاکراتی انجام داده اند و امیدوار هستند بتوانند این مدافع جوان و با کیفیت را جذب بکنند.

آرسنالی ها آماده اند تا پس از مصدومیت طولانی مدت کوشیلنی او را کنار بگذارند و جای او را با بازیکن های جدید پر کنند و همچنین گفته می شود آنها قصد دارند موستافی را در لیست فروش خود قرار بدهد.مدیران آرسنال به دنبال چند گزینه‌ی تدافعی هستند تا تیم را بتوانند از این حیث برای فصل آینده تقویت بکنند.

توپچی ها در این پنجره نقل و انتقالات به دنبال یک هافبک میانی و یک دروازه‌بان هم هستند که می شود گفت انتخاب اول آنها برای این دو پست، ژان میشل سری هافبک باشگاه نیس و برد لنو دروازه‌بان باشگاه بایرلورکوزن خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۰۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰