loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا هر لحظه نزدیک‌ و نزدیک‌تر
آرتتا هر لحظه نزدیک‌ و نزدیک‌تر

آرتتا هر لحظه نزدیک‌ و نزدیک‌تر

آرسنال می تواند روند انتخاب مربی جدید خود را سریعتر به سرانجام بیندازد، زیرا رقبای آرتتا برای جانشینی ونگر، هر کدام به دلایلی کنار رفته اند. باشگاه تقریبا با تمام کاندیدهای مربیگری تیم، مذاکره کرده است و آرتتا در حال حاضر جدی گزینه مربیگری تیم است.

آلگری در آخر هفته گذشته، آشکارا گفت که در یوونتوس باقی خواهد ماند. ناگلزمن هم رقیب جدی آرتتا محسوب میشد ولی مسئولان هوفنهایم می گویند که او جایی نخواهد رفت. دیگر گزینه مربیگری آرسنال، یواخیم لو هم به تازگی با تیم ملی آلمان، قرارداد جدیدی امضا کرده است. در کنار آرتتا، باشگاه با هم صحبت کرده است ولی او در برزخ قرارگرفته است و بازخوردی دریافت نکرده است. ویرا این ترس را دارد تا نتواند کارایی مناسبی در آرسنال داشته باشد و عملا فرصت مربیگری تیم را از دست داده است.  اواکنون مربی نیویورک سیتی است و او گفته است که اینکه او به عنوان گزینه مربیگری مطرح شده است، مقداری عجیب است.

آرسنال می خواهد تا تغییرات شگرفی را در راس کادر فنی تیم انجام دهد و آرسنال به آرتتا شغل سرمربیگری تیم را پیشنهاد داده و آخرین و قابل اتکاترین گزینه آنهاست. آنها می خواستند تا قبل از جام جهانی مربی خود را انتخاب کنند ولی شواهد نشان می دهد که جانشین ونگر ممکن است خیلی زودتر انتخاب شود.

با وجود آنکه هنوز مربی بعدی آرسنال مشخص نشده است، آنها در حال مذاکره با چاگلار سویونچو مدافع تیم فرایبورگ آلمان هستند. اما نظر هیچکدام از آنها درباره جذب او پرسیده نشده است و بنظر می رسد که مربی جدید باید رویکرد جدید باشگاه را نسبت به نقل و انتقالات در تیم بپذیرد.

توپچی ها در تلاش هستند با پیشنهاد 35 میلیون پوندی، این مدافع 21 ساله را جذب کنند و بنظر میرسد مشکل خاصی در راه پیوستن او به آرسنال وجود نداشته باشد. اسون میسلینتات مسئول جذب سویونچو است. او در جذب اوبامیانگ، میخیتاریان و کنستانتینوس ماوروپانوس نقش محوری ای بازی کرده است و پیش بینی میشود که او نقش پررنگی در نقل و انتقالات تابستانی تیم نیز داشته باشد.

بنظر می رسد که آرسنال به دنبال یک مربی جوان برای هدایت تیم می گردد وگفته می شود که محتمل ترین گزینه آنها میکل آرتتا است. برخلاف یک مربی باتجربه، شاید آرتتا اصرار نداشته باشد تا بر تمام نقل و انتقالات نظارت کند ولی باشگاه هیچ انتقالی را  تا انتخاب رسمی مربی جدید، رسمی نخواهد کرد.

علاوه بر سویونچو، آرسنال در اندیشه جذب یک دروازه بان جدید در آلمانی می باشد. برند لنو، دروازه بان بایرلورکوزن، گزینه اصلی باشگاه است و رقم فسخ قرار او در حدود 22 میلیون پوند است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۳۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰