loading
در حال بررسی درخواست شما
نام اونای امری بصورت عجیبی مطرح شد
نام اونای امری بصورت عجیبی مطرح شد

نام اونای امری بصورت عجیبی مطرح شد

اونای امری پس از ترک پاریس سنت ژرمن، گزینه‌ای در دسترس است. او در سویا و پی‌اس‌‎جی، رکورد منحصربفردی را از خود برجای گذاشته است. آرتتا همچنان گزینه اصلی مربیگری تیم است، اما امکان همکاری او و امری هم در آرسنال، دور از ذهن نیست.

امری 46 ساله که پس از کسب مقام قهرمانی در لیگ 1 فرانسه با پی‌اس‌‎جی، این تیم را ترک کرده است، گزینه جالبی برای سران آرسنال می باشد. امری در زمان حضورش در اسپانیا، کارنامه فوق العاده ای از خود، برجای گذاشته است. او توانسته بود با وجود در اختیار داشتن منابع محدود مالی در سویا، با تیمهایی ثروتمندی مانند بارسلونا و رئال مادرید رقابت کنند. او با باشگاه آندلسی، را به سه قهرمانی متوالی لیگ اروپا رسانده است. او در فرانسه نیز لیگ کاپ و اف ای کاپ و لیگ فرانسه را کسب کرده است.

صحبت هایی با پاتریک ویرا در مورد مربیگری تیم انجام شده است و  قرار است تا این هفته با تیری هانری نیز صحبتهایی شود. اما امری کارنامه مربیگری قوی تری از این دو دارد. مربی جدی در آرسنال برخلاف پی اس جی دارای منابع مالی محدودی است، او باید مدل مربیگریی را در آرسنال پیاده کند که در سویا بکار گرفته بود. جک ویلشر، هافبک آرسنال، که هفته گذشته از ترکیب تیم ملی انگلستان کنار گذاشته شده بود، با باشگاه بر سر یک قرارداد سه ساله به توافق رسیده است. قرارداد او با تیم، یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید ولی اکنون بنظر می رسد که رسما قرارداد خود را تمدید کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : DailyMail
بازدید: ۱,۱۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰