loading
در حال بررسی درخواست شما
با حضور امری ، آرتتا کنار گذاشته شد
با حضور امری ، آرتتا کنار گذاشته شد

با حضور امری ، آرتتا کنار گذاشته شد

مذاکرات با آرتتا بدلیل برخی اختلافات درباره اعضای کادر مربیگری او و اختیاراتش درباره نقل و انتقالات باشگاه، متوقف شده و اکنون مربی سابق پاریس سن ژرمن، یعنی اونای امری، گزینه پیشتاز است.

اگر چه مذاکرات با آرتتا به سمتی سوق داده شده بود که از او به عنوان جانشین آرسن ونگر نام برده شود اما هنوز هیچ توافقی درباره اعضای کادر مربیگری او، صورت نگرفته شده است. آرسنال در ابتدا قصد داشت همه اعضای کادر فنی را یکجا معرفی کند که شرایط حال حاضر باعث به تأخیر افتادن این موضوع شده است.

انتظار میرفت سانتی کازورلا یکی از گزینه هایی باشد که در کادر فنی آرتتا قرار بگیرند، آنها مدت زیادی همبازی یکدیگر در تیم بودند، اما باشگاه در دوشنبه شب، خبر جدایی این هافبک آرسنال را پس از یک دوره طولانی آسیب دیدگی اعلام کرد.

گزارشات این موضوع را نمایان می کند که مشکلات بزرگتری در مذاکرات با آرتتا وجود دارد که می تواند فراتر از نحوه و کنترل تیم باشد. امری اسپانیایی از زمان ترک پاریس سن ژرمن، آماده برای برعهده گیری سرمربیگری تیم دیگری است. جایگزین او در تیم فرانسوی، یکی از گزینه های جانشینی ونگر یعنی توماس توخل می باشد. مدیر اجرایی آرسنال، ایوان گازیدیس همچنین تصمیم دارد تا یک فرایند کامل جستجوی مربی را انجام دهد ، حتی در صورت ادامه مذاکرات با آرتتا، و آنها علاقه مند به امری هستند و با او نیز بصورت موازی مذاکره می کنند.

مربیی با سن بالاتر و جا افتاده تر، با سابقه موفقیت در مراحل حذفی جامهای معتبر با سویا، و پس از آن، قهرمانی لیگ 1 فرانسه با پی اس جی، تمام چیزی است که افکار سران آرسنال را به سمت او سوق داده است و در طرف دیگر آرتتا قرار دارد که اولین تجربه سرمربیگری خود را در آرسنال  تجربه خواهد کرد. منابع نزدیک به می گویند که امری، شخصیت قابل قبول تری برای مربیگری تیم دارد و بیشتر به درد کار در ساختار جدید باشگاه آرسنال می خورد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Independent
بازدید: ۱,۱۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰