loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه اونای امری ، مربی جدید آرسنال
مصاحبه اونای امری ، مربی جدید آرسنال

مصاحبه اونای امری ، مربی جدید آرسنال

اونای امری در ابتدا چنین آغاز کرد:
من به اینجا بودنم افتخار میکنم. از خانواده کرونکه تشکر میکنم ما برای دیدار با آنها به آتلانتا رفتیم، نشست خوبی بود و صحبت‌های بسیار خوبی رد و بدل شد هم با پدر و هم باپسر. همه ارتباطات برای پیشبرد این پروژه بود. از رئیس "هیئت مدیره" هم تشکر میکنم. دوشنبه با ایشان جلسه‌‎ای داشتم که خیلی خوب پیش رفت. همچنین در از ایوان گازدیس، رائول و اسون هم تشکر میکنم. بعد از جلساتی که با آرسنالی‌ها داشته‌ام خیلی حس خوبی داشتم. از آرسن ونگر بخاطر میراثی که بر جا گذاشته است، سپاسگذارم. میراثی برای همه جهان فوتبال و همه مربیان فوتبال. آرسن ونگر یک مرجع است و من همه چیز را در فوتبال از او آموخته‌ام.
در حال حاضر، وضعیت زبان انگلیسی من خیلی خوب نیست . من میخواهم تلاش کنم تا بتوانم با شما و هواداران صحبت کنم و ایده‌های خودم را بیان کنم.


چالش بزرگی پیش روی شماست...
بله چالش است و من هرسال با چالشی در عرصه کاری خود روبرو هستم. برای من ، چالش، رویایی است که به واقعیت تبدیل میشود.


هدف اصلی شما در تیم آرسنال ...
فعلا و در حال حاضر شناختن شما ! همه مذاکرات و جلسات باعث ایجاد شناخت بیشتر و بیشتر میشود. میخواهم با تک تک بازیکنان بصورت خصوصی و چهره به چهره صحبت کنم.


جک ویلشر در برنامه شما جایی دارد؟
نمیخواهم در مورد بازیکن ویژه‌ای صحبت کنم. من همیشه در جلساتی که داشتیم گفته‌ام تیمی بزرگ، بازیکنانی بزرگ آرسنال را تشکیل داده است و فقط تغییرات کوچکی نیاز است. من امروز تصمیم دارم در مورد مسائل کلی تیم صحبت کنیم.

ادامه راه ونگر ...
چالش بزرگی است. البته که در پروژه‌های بزرگی شرکت داشته‌ام اما اینجا آمده‌ام تا جانشین آرسن ونگر باشم.

چقدر برای به دست آوردن این شغل تلاش کردید؟
اولین صحبت‌‌ها با گازدیس و رائول بسیار مهم بود، اما الان صحبت از این است که هرکدام چی میخواهیم (مترجم:به نوعی پاسخ سر بالا داد)
این خیلی مهم است که بعد از دوسال دوری از لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال تیم موفقی در لیگ برتر و حتی جهان باشد.

نوع بازی شما چگونه است ؟
من از خودم انتظار زیادی دارم و دوست دارم اطرافیانم هم به همین نحو برخورد کنند، این شخصیت را دوست دارم. ترجیح میدهم در بازی‌ها مالکیت توپ بالایی داشته باشیم و اگر در این امر موفق نشدیم، انتظار دارم با "پرس" بالا، جلوی حریف را بگیریم.

چه چیزی در این پروژه شما را هیجان زده میکند ؟
بعد از جلسه اول با مسئولان باشگاه، که سه یا چهار ساعت زمان برد حس خوبی داشتم که این "حس خوب" به خاطر گذشته باشگاه آرسنال بود. جلسه دوم با هیئت مدیره برگزار شد و آنها خواسته‌های هواداران را به من منتقل کردند که انرژی مثبت فراوانی از آن کسب کردم. جلسه سوم در آتلانتا و با حضور مالک باشگاه برگزار شد که همان "حس خوب" برای من مجددا بوجود آمد. من بعد از اسپانیا و فرانسه، این حس خوب را و انرژی مثبت را نیاز داشتم که آرسنال آنرا به من تقدیم کرد. حضور من در اینجا برای من پیشرفت به شمار میرود و از این بابت هم راضی هستم.

فصل آینده چه میکنید ؟
توسعه و گسترش ... هدف ما هر فصل همین خواهد بود و برای قهرمانی بشدت میجنگیم. این چیزی است که تاریخچه آرسنال و من وجود دارد و میخواهم هردو ادامه یابد. میخواهم کاری کنم که مجددا هواداران به این تیم افتخار کنند.


چطور خودت پیشرفت میکنی؟
ما برای همه جام‌ها مدعی خواهیم بود. نمیتوانم امروز قولی بدهم (قول قهرمانی) اما امروز قول میدهم که همه تلاش خود را برای قهرمانی بکنیم. این پروژه فوق العاده است و من 100% توانم را روی آن میگذارم.


آمدن شما به انگلستان ...
هیجان زده هستم که به انگلستان آمده‌ام. اینجا با مربی‌های بزرگی قرار است روبرو شوم و قرار است تیم‌های بزرگی را مقابل تیم خود ببینم. این رقابت در بهترین لیگ دنیا، یعنی لیگ برتر انگلستان فوق‌العاده خواهد بود. من با مربی‌های لیگ برتری صحبت‌هایی خصوصی کرده‌ام اما حالا رسما اینجا هستم و به همه اطلاعاتی که در اختیارم قرار میگیرد، روی خوش نشان میدهم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰