loading
در حال بررسی درخواست شما
پلگرینی و پرائت اولین درواست‌های امری
پلگرینی و پرائت اولین درواست‌های امری

پلگرینی و پرائت اولین درواست‌های امری

بر اساس گزارش جیانلوکا دی مارزو، اونای امری مربی جدید تیم آرسنال، خواهان به خدمت گیری بازیکن آس رم، لونرزو پلگرینی و بازیکن سامپدوریا، دنیس پرائت در نقل و انتقالات تابستانی امسال شده است.

براساس اخبار، امری ترجیح میدهد تا پلگرینی 21 ساله را جذب کند، اما امکان امضای قرارداد با هردو آنها نیز، در جهت تقویت کمربند میانی تیم، دور از ذهن نیست.آرسن ونگر در مدت زمان طولانی حضور خود در شمال لندن با آرسنال عملکرد شگفت‌انگیزی داشته است و این باشگاه را به یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان و یک مدعی همیشگی برای کسب قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرده است. اما در دهه گذشته، به علت لجاجت بر روی مسیر اشتباه و یا ناتوانی در کشف علت ضعف چشمگیر تیم، توپچی ها در مرکز زمین، استحکام و تحرک لازم را نداشته اند و در موقعیت های مختلف، از این بابت ضربه خورده اند.

پس از دوران حضور بازیکنانی مانند ویرا ، امانوئل پتی و گیلبرتو سیلوا که نبض مرکز زمین تیم را برعهده گرفته بودند، این سوال مطرح می شود که چرا ونگر بعد از دوران تیم شکست ناپذیر، بدنبال خرید همچین بازیکنانی نرفته است. اما امری این مشکل خط میانی تیم را درک کرده است و در نقل و انتقالات تابستانی بدنبال تقویت این ضعف آشکار تیم میباشد. پلگرینی 21 ساله، در فصل اخیر در تیم رم عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت، اما او در 28 بازی در سری آ حضور یافته و استعداد زیادی را به عنوان یک هافبک فیزیکی و باکس به باکس، از خود نشان داده است. تحرک فاکتوری کلیدی برای آرسنال است گرانیت ژاکا، جک ویلشر و آرون رمسی همگی عملکردی باثبات در همه بازیهای تیم  ندارند و در موضوع شرکت کردن مداوم در حمله  و دفاع و پیوستن به حملات، نیز مشکلات عدیده ای دارند.

بنا به گزارش فوتبال ایتالیا، بند آزادسازی پلگرینی 25 میلیون یورو معادل 22 میلیون پوند میباشد و قیمت دنیس پرائت هم 22 میلیون پوند برآورد شده که با بودجه آرسنال همخوانی دارد.براساس امار هواسکورد، پرائت بلژیکی یک هافبک باکس به باکس تخصصی است که در هر بازی میانگین 2.7 تکل موفق را از خود برجای گذاشته است. او همچنین خصوصیات تهاجمی و تحرک بین خطوط را نیز، از خود نشان داده است.آرسنال نیاز به خرید بازیکنان جوانی دارد که می توانند به بازیکنان کلاس جهانی تبدیل شوند و اهداف گزارش شده امری دقیقا همان چیزهایی هستند که باشگاه نیاز دارد تا مجددا خود را به عنوان یک تیم همیشه حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان نشان دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : HITC
بازدید: ۱,۴۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰