loading
در حال بررسی درخواست شما
با جو پیشرفت زیادی داشتیم
با جو پیشرفت زیادی داشتیم

با جو پیشرفت زیادی داشتیم

 
دنیله ون د دنک این فصل مقابل دروازه عملکرد خیره کننده ای داشته است و به همین علت بود که وی روز جمعه قراردادش را با آرسنال تمدید کرد. ون د دنک پس از این تمدید به تمجید از عملکرد مونتمورو و تاثیر وی بر تیم پرداخت.
 
"بازی دادن به من نشانه ی ایمان است. این مسئله ی اصلیست. صحبت های بین من و جو خوب است و و من خیلی خوشحالم که با مربی آزادانه صحبت میکنم."
 
"من همیشه در فعالیت هایم کمی حالت دفاعی دارم. با شماره ی 10 بازی میکنم و در تمامی بخش های زمین بازی میکنم. من فقط توپ را میخواهم حتی اگر کارم در دفاع باشد این کار را انجام خواهم داد. ترجیح میدهم توپ زیر پای من باشد و دریبل و حمله کنم."
 
"اگر پست حمله را به من بدهم بیشتر دوست دارم اما جو به من کار دفاعی میدهد و این چیز دیگریست که  بین من و جو وجود دارد. او دوست دارد که من از عمق حمله را بسازم چون من خونسرد هستم و اعتماد به نفس بیشتری روی توپ دارم. بنابراین برایم مهم نیست. این جاییست که که او میخواهد من باشم و آنجا بازی کنم. "
 
" فکر میکنم جو بازیکنان قوی تری به زمین خواهد فرستاد. نه اینکه از نظر تعداد بیشتر باشند زیرا به تعداد بیشتری نیاز نداریم و فکر میکنم فصل آینده باز هم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهیم رفت. امیدوارم که بیشتر قهرمانی به دست بیاوریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰