loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل گازدیس در مورد اونای امری
مصاحبه مفصل گازدیس در مورد اونای امری

مصاحبه مفصل گازدیس در مورد اونای امری

ایوان مربی جدید شما انتخاب شده است، مرد جدیدی که سکان هدایت تیم را به عنوان اولین مربی بعد از آرسن ونگر در ورزشگاه امارات، برعهده گرفته است. به ما واکنش خود را در 48 ساعت اخیر بازگو کن

بله ما برای اولین بار در 22 سال اخیر این کار رانجام دادیم، همانطور که میدانید روز یزرگی برای باشگاه ما است. ما در چندهفته اخیر بسیار مشغول پروسه انتخاب بودیم اما من حس خیلی خوبی درباره این پروسه دارم و واقعا بسیار عالی بود. درباره شخصی که در نهایت انتخاب شد، که در بهترین حالت این پروسه انتخاب شد. روزی بسیار مهم برای باشگاه بود و فرصتی را برای ما فراهم می آورد که به آینده نگاه کنیم و برگی جدید از تاریخمان را ورق برنیم.

 



ما علاقه داریم تا با جزئیات بدانیم که چه چیزاو شما را مجذوب کرد،ایده انتخاب اونای امری از کجا نشات گرفت؟ سبک بازی او چگونه است و همکاری با چه بازیکنانی برای او جذاب است. ما شنیده ایم که اوبامیانگ و رمسی در مرکز برنامه های او قراردارند، و آیا امکان دارد که شما برای ما شرح دهید که آیا بودجه نقل و انتقالات باشگاه به همان اندازه که ما شنیده ایم کم و ناامیدکننده است؟

او مرد فوق العاده در بحث های مربوط به فوتبال است، من دوره مربیگری او را از سالها قبل که در والنسیا مربی بود، دنبال می کردم، من همیشه سبک بازی تیمهای او را تحسین میکردم، سبک او یک فوتبال جذاب و بسیار رو به جلو است. فوتبال مالکانه اما با قابلیت انطباق پذیری، در عین حال با پرس شدید همراه با روحیه جنگندگی که هرچه سریعتر توپ را پس بگیرند و یک حمله دیگر را شکل دهند. این سبک همیشگی او می باشد و او همیشه اینکار را انجام می دهد و این سبک را به تیمهای بزرگی آورده است. زمانیکه درسویا بود، تیم سبک بارسلونا بازی می کرد و آنها سعی می کردند با بارسلونا هم مدل خودش بازی کنند. بنابراین، سبک فوتبال واقعا خوبی را شاهد خواهیم بود که هواداان از آن لذت خواهند برد. چیزی که د مورد او، باعث شد تا مارا تحت تاثیر قرار دهد، وقتی ما با او مدتی معاشرت کردیم، درباره آمادگی سازی مفصل اوصحبت شد، منظور من این است که او بدین ویژگی شناخته می شود، اما می توانستیم از او درباره هر بازیکنی از ترکیب آرسنال، حتی بازیکنان جوانان تیم از او سوال کنیم، و او تمام آنها را با جزئیات می شناخت و ایده هایی درباره اینکه چگونه می خواه د با آنها کار کند و چگونه بتواند سیر پیشرفت آنها را مشاهده کند و اینکه آینده آنها را چگونه میبیند و چه چیزهایی را او می تواند تقویت کند و دقیقا اینکه او فقط اطلاعات کلی در این زمینه ها نداشت بلکه درباره جزئیات هرکدام صحبت می کرد، این موضوع بسیار چشمگیر بود، اما من فکر میکنم وجه دیگری که باعث شد تا ما او را به عنوان گزینه نهایی ببینیم و خواهان جذب او شویم، انرژی و شور و قدرت خواستن، ذهن برنده، متعهد بودن و ذات مسر اوبود. او کسی است که بدون تردید، بازی را دوست دارد و شور واقعیی نسبت به آن دارد و شما و هواداران این موضوع را در لب خط خواهید دید، اما بیشتراعضای باشگاه ومسئولان این حس را خواهند داشت، و من فکر میکنم که زمانی که به اردوها و بازیهای پیش فصل برسیم، بازیکنان هم با این موضوع تعامل خواهند کرد.

 



در کنفرانس مطبوعاتی با بازیکنان سطح بالا و ستارگان تیم از قبیل مسوت اوزیل  صحبت کوتاهی داشتم، او گفت که او یک بازیکن کلاس جهانی است اما او گفت که با تک تک بازیکنان درباره انگیزه یافتن و مشتاق بودن زیر نظر امری صحبت خواهد کرد. او بازیکنهای باتجربه را به مانند بازیکنان جوان تیم، ارتقای کیفی خواهد داد. او در گذشته هم این کار را انجام داده است؟

بله او انجام داده است، مقصود من آن است که او با مجموع تمام تیم کار میکند اما او همچنین بدنبال ارتقای روابط شخصی با تک تک بازیکنان است و این تنها به این موضوع مربوط نیست که تنها اوبگوید، که به چه اندازه شما خوب هستید، این بدین معنی است که آنها می توانند در هر جانبی پیشرفت کنند و من فکر میکنم، بازیکنان سطح بالا همچنین روابط و تعاملی را می خواهند. می خواهند تا یاد بگیرند که چگونه عملکرد خود را در بازی ارتقا دهند، می خواهند پیشرفت کنند، و کسی که تیم را بسیار خوب بشناسد و فکر کند که ما چندین بازیکن باکیفیت بالا داریم، اما همچنین می داند که بازیکنانی هم در تیم هستند که می توان با آنها کار کرد و سطح آنها را بالا برد و استعدادهای جوان خوبی را معرفی کرد. او همچنین سن را یک مانع نمیبیند و این یک ترکیب خوب از همه چیز است و ما به آینده و انرژی خاصی که او در آینده به تیم تزریق خواهد کرد، چشم دوخته ایم.

 



البته او به عنوان سرمربی شما، از امروز تنظیمات وفرامین جدیدی را راه اندازی می کند که شاید باید کمی تا قسمتی روحیه مدیران و مسئولان باشگاه تغییر کند و رویکردی جدیدی را ازنو راه اندازی کنند، آیا در حال حاضر مدیران خود را آماده این کار کرده اند؟

بله، ما از یک باشگاه بسیار سنتی در قالب یک باشگاه فوتبال به یک باشگاه با رویکرد کار تیمی، تغییر ماهیت داده ایم، و یکی از مهمترین اطلاعاتی که ما باید داشته باشیم، میزان کارآیی این تیم است که چگونه می تواند بدون در معرض دید بودن کار خود را بخوبی انجام دهد و سرمربی تیم را حمایت کند. به همین دلیل است که این پروسه برای ما بسیار مهم بود پس ما مذاکرات خصوصی و مذاکرات فوتبالی را با همه گزینه های جانشینی ونگر، انجام دادیم زیرا ما میخواستیم که انرزی و شور را در رختکن و میزان خو گرفتن افراد با شرایط را بخوبی احساس کنیم. ما اکنون یک مدیر نقل و انتقالات عالی داریم که او را از بورسیا دورتموند آورده ایم، که در آنجا مدیر فوتبال باشگاه بود. ما مدیر روابط فوتبالی خوبی را بدین جا آوردیم که سابقا در بارسلونا مدیر بود. بنابراین در امر بازی فوتبال بسیار باتجربه و دقیق هستند.  آنها با یکدیگر قلب فنی باشگاه را تشکیل می دهند که توسط کمیته پشتیبانی و کمیته ای مانند کمیته بررسی عملکرد حمایت می شوند. من حلقه واصله این تیم و مدیران باشگاه هستم. این چیزی فرتر از یک رویکرد تیمی است اما ما انرژی و ظرفیت فوق العاده ای در آنجا داریم و من احساس میکنم با وجود اینکه این موضوع، چالش عظیمی برای باشگاه، برای ورود به عصرجدید می باشد، اما من بسیار مطمئن هستم که ما همه کارهای ممکن را برای موفقیت در آینده انجام می دهیم.



می توانید به ما بگویید که انتظارات شما نه تنها از سرمربی بلکه برای از کل تیم چیست؟ انتظارات شما چیست؟ اهداف شما چیست و برنامه ریزی زمانی شما برای رسیدن به آنها چگونه است؟

اصلی ترین انتظار این است که ما بازیکنانی داریم که به چیزی که ما در اینجا انجام میدهیم، متعهد باشند. ما باید متعهدانه به کار سخت و سنگین که در اینجا مورد نیاز است تا باشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم، پایبند باشیم و این موضوع تعهد و انگیزه کامل همه را طلب می کند. من فکر میکنم که هواداران ما نیز همچین انتظاری را دارند و آن چیزی است که ما در نو جدید هدایت تیم، خواهیم دید، همانطور که میدانید، این یک پروسه است. انتظار اینکه تمام تغییرات در مدت کوتاه جواب بدهد، رویاپردازی است و ما باید پروسه را کامل طی کنیم. اما من معتقد هستم که اگر هواداران انگیزه و تعهد و مسیر طی طریق تیم را ببینند، صبور خواهند بود و از تیم حمایت خواهند کرد و امسال ما شاهد برخی پیشرفت های متمایز واقعی  خواهیم بود. در نهایت، خواست ما این است تا برنده بهترین جام ها چه در انگلستان و چه در اروپا، باشیم. این یک پروسه پله به پله است و اولین قدم از این سفر، تعهد و انگیزه است و متعهد بودن باعث ارتقای سطح عملکرد تا سطحی میشود که ما خواستار آن هستیم.

به عنوان آخرین سوال درباره مردی می پرسم که عکس او پشت سر شما قرار دارد." فوتبال باید یک هنر باشد." ونگر چه میراثی برای مربی جدید برجای گذاشته است، حتی با وجود اینکه امروز مربی جدید از او به عنوان یک مربی تاثیرگذار یاد کرد و از او قدردانی کرد، او چه تاثیراتی در اینجا داشته است؟

میراث ونگردر این تیم بسیارعظیم و باشکوه است. ما در انتهای فصل گذشته دیدیم که او برای همه کسانی که آرسنال را دوست دارند چه معنیی را متبادر می کند. اما من نقش او را فراتر می دانم. من فکر میکنم هرکسی که فوتبال را دوست دارد، به آرسن مدیون است و باید قدردان او باشد، زیرا او بسیار آرمانگرا و بلند پرواز بود، حتی هنوز هم هست. من با افعال گذشته صحبت میکنم زیرا او تاثیری از گذشته داشته که هنوز هم پایان نیافته است. او آرزوی بزرگی درباره اینکه این ورزش چگونه باید باشد، داشت و هیچ وقت برای او کافی نبود که ساده و بدون زیبایی برنده شود، این درباره سبکی است که شما کارها را انجام می دهید، من فکر میکنم این آرمان بسیار بزرگ است و این موضوع الهام بخش کسانی است که آرسنال را دوست دارند، اما من فکر میکنم در معنای کلی تر، الهام بهش تمام افرادی است که فوتبال را دوست دارند.

 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : bein sport
بازدید: ۱,۳۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰