loading
در حال بررسی درخواست شما
اتفاق هیجان انگیزی خواهد افتاد
اتفاق هیجان انگیزی خواهد افتاد

اتفاق هیجان انگیزی خواهد افتاد

 
ساری ون ونندال که از نظر کیفیت به خوبی اما برن اسطوره ی توپچی ها عمل کرده است قراردادش را جمعه با آرسنال تمدید کرد.
 
"از اینکه لباس آرسنال را به تن دارم احساس غرور میکنم و هر گاه که این لباس بر تنم هست و در کنار هم تیمی هایم هستم احساس غرور میکنم. این احساسی جذاب است."
 
"فکر میکنم همچنان میتوانم پیشرفت کنم و هر سال احساس بهتری دارم. چیزهای زیادی اینجا یاد گرفتم و هم تیمی ها و کارمندان خیلی خوبی کنارم دارم. فکر میکنم آنها به من کمک میکنند تا هفته به هفته و روز به روز پیشرفت کنم و به بهترین ساری که میتوانم باشم تبدیل شوم."
 
"جو برای من واقعا مهم است. او دقیقا به آنچه که دقیقا از ما میخواهد آگاه است. فکر میکنم دروازه بان برای عنصر مهمی است. چگونه میخواهد که ما بازی کنیم و اینکه او برای من بسیار اهمیت دارد."
 
"فکر میکنم اتفاق هیجان انگیزی در اینجا خواهد افتد و من میخواهم بخشی از آن باشم. من واقعا منتظر شروع فصل جدید هستم. واقعا نمیتوانم صبر کنم و برای آن هیجانزده هستم."
 
 
 
تنها دو بازیکن فصل گذشته بیش از دومنیک جانسن برای آرسنال به میدان رفتند و به خاطر پیشرفتی که دومنیک در زمان حضورش در آرسنال داشته جمعه  باشگاه با او قرارداد جدیدی به امضا رساند.
 
" من واقعا خوشحال هستم. مخصوصا اکنون که جو به تیم امده است. این یک تغییر بزرگ است بنابراین از اینکه اینجا ماندگار شدم خیلی خوشحال هستم و در نقش یک بازیکن در آرسنال پیشرفت کردم."
 
" اگر شما به تاریخ نگاه کنید اینجا باشگاه بسیار بزرگیست و ما خیلی دوست داریم که دستاوردهای بیشتری نسبت به آنچه تا به حال کسب کردیم به دست اوریم. احساس غرور میکنم که اینجا هستم و آن قهرمانی ها را به دست اوردم. من فقط میخواهم ادامه دهم."
 
"فکر میکنم با جایگاهی که اکنون دارم مهمتر شده ام. فکر میکنم عملکردم هم بهتر شده است بنابراین میخواهم بازیکن بهتری برای تیم باشم. آن چیزیست که برایش تلاش میکنم. "
 
"جو مونتمورو بسیار مشتاق است و فکر میکنم شما میتوانید این را در زمین ببینید که تیم هم مشتاقتر شده است. او فقط به بازیکنانش اعتقاد دارد و این در مورد همه ی بازینان صدق میکند."
 
"او تنها از ما میخواهد که به خوبی عمل کنیم و هر گاه روز بدی داریم او میگوید بچه ها بیایید بازی بعدی باید به بازی بازگردیم و متمرکز باشیم، او واقعا برای تیم خوب است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰