loading
در حال بررسی درخواست شما
سانچز بعد از نیم فصل با شیاطین سرخ
سانچز بعد از نیم فصل با شیاطین سرخ

سانچز بعد از نیم فصل با شیاطین سرخ

سانچز در نقل و انتقالات نیم فصل از آرسنال به منچستریونایتد پیوست، اما اوضاع به خوبیی که او انتظار داشت، پیش نرفت. با وجود اینکه سانچز در این فصل با منچستر یونایتد، جامی کسب نکرد، ولی او می گوید که از آمدن به اولترافورد خوشحال است.

سانچز 29 ساله گفت:"من اعتقاد دارم که منچستر یونایتد چه در سطح انگلیس و چه درسطح جهانی، باشگاه بسیار بزرگی است.آنها همیشه بدنبال برد هستند و در این راه مبارزه می کنند، و این مهمترین دلیلی است که من بدینجا آمدم.من در بارسلونا نیز درکنار بازیکنان فوق العاده ای بازی می کردم اما از لحاظ کیفیت و اندازه، تفاوت زیادی بین آنها و یونایتد وجود ندارد.منچستریونایتد یک باشگاه بزرگ است که همیشه تلاش میکند تا افتخارات بزرگ را کسب کند. این چیزی است که من در تلاش هستم تا نقشی در تحقق یافتن آن داشته باشم.منچستریونایتد فصل را با 19 امتیاز کمتر از منچسترسیتی قهرمان، به پایان رساند و نیاز به بهبود عملکرد آنها بسیار مشهود است.

او ادامه داد:"ما همچنان در نیاز به تقویت داریم و می توانیم این پیشرفت را بازی به بازی و پله پله کسب کنیم. برای من هماهنگ شدن با سبک بازی تیم در هر بازی که من تاکنون انجام داده ام، بسیار سخت بوده است. اکنون اما با سبک بازی هم تیمی هایم آشنا شده ام. ما باید تمام تمرکز خود را برای موفقیت در بازیهای بزرگ و حتی بازیهای کم اهمیت تر بگذاریم. این کاری است که تیم های عالی انجام می دهند. و ما هم باید آنرا انجام دهیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Express
بازدید: ۲,۲۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰