loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی به پیشنهاد تازه آرسنال علاقه نشان خواهدداد
رمزی به پیشنهاد تازه آرسنال علاقه نشان خواهدداد

رمزی به پیشنهاد تازه آرسنال علاقه نشان خواهدداد

آرسنال قرارداد 5 ساله جدیدی را به رمزی پیشنهاد داده است و این اولین اقدام مهم باشگاه بعد از مربیگری امری در آرسنال میباشد. امری مشتاق است تا تیم را برمحور رمزی شکل دهد، اما رمزی تنها یکسال از قراردادش با باشگاه باقی مانده و تمام مذاکرات سابق بی نتیجه بوده است.

آرسنال مصمم است تا از تکرار اشتباهاتی که در تابستان گذشته در مورد اوزیل و سانچز، انجام داد جلوگیری کند. آرسنال اجازه داد تا آنها وارد سال آخر قراردادشان شوند و مشکلاتی از جمله، عدم تمرکز تیم و البته تبعات مالی برای تیم،ایجاد شد. به سانچز اجازه داده شد تا در ژانویه امسال با میخیتاریان منچستریونایتد، معاوضه شود ولی آرسنال تمایلی به از دست دادن دو بازیکن کلیدی خود بصورت همزمان نداشت و باشگاه وادار شد تا قرارداد اوزیل را سه سال نیم دیگر و با حقوق 350 هزار پوند هفتگی تمدید کند.

به گزارش تایمز، حقوق بالای اوزیل، باعث ایجاد نارضایتی هایی در رختکن تیم از جانب باقی بازیکنان شده بود و باشگاه تلاش می کرد تا تمام بازیکنان را راضی نگه دارد و همه بازیکنان را هماهنگ نگه دارد. پیشنهاد جدید آرسنال از دستمزد هفتگی 110 هزار پوندی فعلی او، بالاتر است. اما قرارداد بعدی رمزی یکی از مهمترین قراردادهای دوران فوتبالی او خواهد بود و پیش از توافق نهایی، مذاکرات کاملی را پشت سر خواهد گذاشت. رمزی یکی از قدیمی ترین بازکنان تیم فعلی آرسنال است که 10 سال پیش از کاردیف سیتی به آرسنال پیوست و اول این هفته علاقه خود را به ادامه حضور در باشگاه نشان داد، اما عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارد. هافبک 27 ساله ولزی بعد از دیدار دوستانه تیم ولز با مکزیک در کالیفرنیا، هفته آینده پس از بازگشت امری از تعطیلات پرتغال، به مذاکره با باشگاه خواهد پرداخت.

امری همچنان بدنبال تمدید قرارداد جک ویلشر، قبل از پایان قرارداد او در ماه آینده است. به این هافبک 26 ساله، قبل از خروج ونگر، قراردادی پیشنهاد شده بود و امید است که او به دوران حضورش در آرسنال، بیش از این تداوم ببخشد، اما او می خواهد قبل از امضای قرارداد، با امری دیدار کند.

دنی ولبک نیز به آخرین سال قراردادش وارد میشود، اما هنوز برنامه ای برای تمدید قرارداد او ارائه نشده است. او اکنون با تیم ملی انگلیس در جام جهانی حضور خواهد داشت وتمام تمرکز خود را برای این تورنمنت گذاشته است و بحث درباره تمدید قرارداد را به بعد از جام جهانی موکول کرده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : The Times
بازدید: ۸۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰