loading
در حال بررسی درخواست شما
آرون رمزی میتواند کاپیتان آرسنال باشد؟
آرون رمزی میتواند کاپیتان آرسنال باشد؟

آرون رمزی میتواند کاپیتان آرسنال باشد؟

آرون رمزی هنوز برای آینده خود در آرسنال، تصمیم قطعی نگرفته است اما کوین کمپل می گوید که او شایستگی عنوان کاپیتانی آرسنال را دارد. این بازیکن ولزی در حال وارد شدن به سال نهایی قرارداد خود است، او در حال قرارگرفتن در موقعیت مشابه الکسیس سانچز، مسوت اوزیل و جک ویلشر در فصل 2017-18 میباشد. این هافبک 27 ساله می گوید که او تا حدودی مجاب شده است تا قرارداد خود را با تیم تمدید کند، بدین دلیل که انتصاب یونای امری به عنوان مربی جدید آرسنال را "لحظه ای هیجان انگیز" توصیف کرده است.

کمپل مهاجم سابق آرسنال معتقد است که رمزی برای نقش کاپیتانی تیم کاملا مناسب است، زیرا توپچی ها نیاز به کسی با خصوصیات تونی آدامز دارند که تیم را رهبری کند.

او در گفتگو با ای اس پی ان درباره ویژگی های دوران بازیگری خود که فکر میکند اکنون هم تیم نیاز به تکرار آنها دارد گفت:" شما باید به کیفیت بازیکنان در آن دوره توجه کنید. در آن دوره تیم رهبری قدرتمند داشت، کسی که قوی و نترس بود.زیرا ما بعنوان یک تیم نیز قوی و نترس بودیم. پس رهبر تیم نمی توانست فاقد این ویژگی ها باشد. رهبر تیم شما باید فوق العاده باشد و یک عضو دائم تیم باشد.اما در 4-5 سال گذشته، آرسنال ملایم و بی تفاوت شده است و رتبه آنها در لیگ هم موید این موضوع است.آرون رمزی فاکتورهای بسیاری را برای کسب عنوان کاپیتانی تیم دارد، او یکی از پرسابقه ترین بازیکنان تیم است. اگر ساختاری در باشگاه وجود داشته باشد، رمزی می تواند محوری آن باشد. اما من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم و امری باید بازیکنی پیدا کند که با معیارهای او در جهت رهبری تیم مطابقت کند. اگر بازیکنی با معیارهای او برای کسب عنوان کاپیتانی تیم، در ترکیب فعلی باشگاه نیست، باید آن بازیکن با ویژگیهای مدنظر را خریداری کنید.آنها نیاز به تجربه و سرسختی دارند و این دقیقا ویژگی هایی است که آرسنال فعلی فاقد آن است. تجربه و سرسختی باعث میشود تا شما بتوانید برای پیروزی در مقابل حریفانتان تلاش کنید، چیزی که آرسنال در سالهای کنونی انجام نداده است. تجربه و آگاهی، عناصر کلیدی این موضوع میباشند."

امری می خواهد تا عنصر تجربه را با افزودن بازیکنانی مانند دفاع کنار 34 ساله یوونتوس، استفان لیخشناینر به تیم بیافزاید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۱۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰