loading
در حال بررسی درخواست شما
کاپیتان از رایت میگوید
کاپیتان از رایت میگوید

کاپیتان از رایت میگوید

مدافع اسطوره تیم بانوان آرسنال در 8 سالگی به آرسنال آمد. الکس اسکات از خاطرات هایبوری و رایتی میگوید
 
"ما در هایبوری انتخاب میشدیم بنابراین من به آنجا میرفتم و هر بازی که میتوانستم ببینم از نزدیک میدیدم. هنوز میتوانم گل رایت که منجر به کسب رکوردش شد را به یاد آورم و او لباسش را درآورد و داد به من. به یاد می آورم که دور من میدوید و بالا پایین میپرید."
 
"مشخص است که خاطرات آن زمان هایبوری را دوست دارم. مثل هر جوانی دیگری که فوتبال را دوست داشت اما من بخشی از آن باشگاه بزرگ بودم و من باید برای دیدن بازی ها میرفتم . برای من یک رویا بود."
 
"بزرگ شدم و باید بگویم رایت بازیکن مورد علاقه ی من است. زیرا لبخند او مسریست و میتوانید ببینید که او چقدر به فوتبال علاقمند است. گمان میکنم آنچه در من طنین انداز میکند این است که چقدر من خوش شانس بوده ام."
 
"فوتبال به زندگی من چیزهای زیادی بخشیده و هر زمان که به زمین فوتبال میروم چیزی برای ارائه دادن و صحبت کردن در مورد آن دارم. آن چیزیست که بابتش خدا را شاکرم. کاری که انجام میدهم را دوست دارم. گمان میکنم این همان چیزیست که همواره در رایت دیده ام."
 
" میگویند بعضی از اسطوره ها را نمیتوان دید اما رایت از آن انسانهاییست که همانطور که میتوان او را در زمین دید در خارج از زمین هم میتوان دید. فکر میکنم همینطور باید با مردم رفتار کرد و من سعی میکنم بر اساس همین ارزشها زندگی کنم. من عوض نمیشوم. همانطوری که دوست دارم دیگران با من برخورد کنند با آنها رفتار میکنم و گمان میکنم که وقتی یه زندگی ام نگاه میکنم احساس خوشبختی میکنم که این کار هیجان انگیز را انجام داده ام."
 
"حتی نمیداانم چگونه آن را کار بنامم. من چیزهای زیادی دیده ام و برای دیدن مردم بسیاری سفر میکنم. آنچه شما میبینید این است که کسی هست که فقط زندگی را دوست دارد."
 
  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰